• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne-men ringer man inte 6 samtal bara för att vara jobbig

• Fru E

Ore-kan nämna att maken är rödlätt och blir rosa som en gris om han inte hade solskyddsfaktor 50+ på sig hela tiden när vi var i Thailand . Men det var faktiskt han som föreslot Thailand vilket gjorde mig lite förvånad med tanke på att inte han heller tycker om värmen så mycket, han är så varm av sig själv medan jag älskar värmen och solen

• Fru E

Men Nenne vilken dag är du på???? Hur var det förra gången du sprutade (nej Nenne inte maken) kom känningarna lika tidigt då???

• Fru E

Koko, det var rätt sött gjort så det var helt ok. Vi var förberedda på det redan när vi började planera bröllopet.

• Fru E

Ore-haha maken får på sin höjd lite nya fräknar.
    Kan säga att han är den enda som står utan jacka på stationen när vi väntar på tåget. Han blir så varm av att gå de km till stationen...

• Fru E

Håller med dig Lappis, livet är INTE rättvist.

*skickar över lite skumpa och cupcakes av valfri smak*

• Fru E

Lappis-du har all rätt att känna så
    Även om det kanske inte är någon tröst håller vi dig sällskap här inne vi som är lika ogravida

• Fru E

Nenne-jag fick ingen aladåb när jag åt Pergon, bara en massa snigelslem så fort man ens tänkte snuskiga tankar kändes det som. Aladåberna såg jag nog senast i höstas tror jag.....så jag tolkar inte aladåbernas förekomst till att ÄL kommer

• Fru E

Var det på måndag du skulle på VUL?
    Borde väl inte vara för sent i så fall??

• Fru E

Känner igen känslan Nenne just nu är mitt favoritsvar, det kommer när det kommer

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare