• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Fru L-det blir dyra simmare det där men skönt att få det gjort. Så man vet att båda är ok utifrån proverna iaf.
    Vad är det de mäter på dag 20 och 22?? Jag tog bara prov på dag 21.....
    Farligt att börja surfa om cupcakes, finns massor som är så otroligt fina!!
    Har börjat skriva en lång lista med grejor som jag gärna vill ha till mitt tårt/cupcakes bakande

Ore, Fru L-då BIM:ar ni ju samtidigt "bara" 5 dagar kvar.
    Själv väntar jag på ÄL som borde komma mitten/slutet av nästa vecka. Har inte tänkt testa med stickor tror jag

• Fru E

Lappis-så då skulle det fortfarande vara X:et som spökar så du blöder??? Jobbigt

• Fru E

Hoppsan vad ni skriver nu, pratade ju bara i telefon några minuter.....

Ja BIM ja......om tanten är lika punktlig som de två senaste månaderna (äter ju inte pergon denna) så är dag 28 den 25 februari och då bör spåren ha visat sig.......tvivlar dock på mirakelvattnet funkar men litet hopp finns

Liten-ja bland annat tittar jag på den muffins sidan men har även hittat en blogg som är kanon bra bakpassion.blogg.se (bloggnamn borde man väl få skriva ut....)

• Fru E

ja sjävla leveransen har jag inte heller frågat maken om mer än att det gick bra när han var där..........kan tänka mig att det känns lite onaturligt

• Fru E

MSW-den bloggen är vääääldigt farlig!!! Jag vill prova alla recepten på en gång måste bara bli lite duktigare på att spritsa. Ska köpa in lite olika tyllar så man kan göra lite roliga saker

• Fru E

Ore-ibland slänger jag hej vilt saker som jag vet att maken ändå inte behöver så befriande det är
    Vi har blivit mycket bättre på att slänga saker efterhand som vi gjort om rummen vilket känns skönt

• Fru E

Nenne-vi åker ev upp redan på lördagen till Gbg

• Fru E

Vi har inte bokat biljetter än men tänkte ta en avgång så vi är uppe i Gbg till lite över tolv tror jag det var........vet någon hur länge affärerna har öppet ifall man skulle vilja gå en runda på stan eller så på lördagen?

• Fru E

*Ouuuppsss*
    Insåg nyss att jag måste med tåget som går om några minuter....
    *stänger ner datorn och springer till tåget*

• Fru E

Izzie-jag kommer att göra citronmarängmuffins, päronmuffins med aftereightganache och chokladtryffelmuffins med mangofrosting, slurp!! Tur jag ska träna ikväll med

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare