Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Synd att tomten är så liten, ananrs kanske man skulle göra en slinga runt huset! Fast det kanske går ändå...

• nennesjuttioåtta

Hallå eller, det var ju Wassberg som började!

• nennesjuttioåtta

vallatejp är guds gåva till lata jävlar!

• nennesjuttioåtta

Sämskskinn?!?! Finskt sämskskinn det sämskaste som finsk.

Lapinette
    Vad blev det för väska? Vilken shoppingtur!!!! Vad gött det lät med te, muffins och film, skön söndagskväll!

Blev det Clarion Skanstull eller? Gött, dit hittar jag!

• nennesjuttioåtta
    Tinga skrev 2009-02-08 17:24:59 följande:
    Nenne - då förstår jag att du gillar valltejp!
    Det är det nya svarta, t o m vasaloppsåkare (runt 5 timmar) åker på tejp! Varför kleta hit och dit, du kan ha tejpen på hela säsongen. Fast det är klart, där du bor blir det väl sällan under kllister, höhöhöhöhö!
  • nennesjuttioåtta

jag vill också ha banangröt och dreggel i golvspringorna.

• nennesjuttioåtta

Lapinette skrev 2009-02-08 17:37:09 följande:

nenne - instämmer!!!!!! Nu blir det istället muffins, te och en film.
    Lapinette
    Det låter ju inte så dåligt faktiskt, men en dag ska även vi torka dreggel från mini-me. Nästa vecka är du på ny kula och då jäklar ska här bakas! Eller hur!

här ska jag börja med middagen. P spelar squash, så jag täntke väl ha börjat innan han kommer hem. Föga troligt. *gäsp* Ikväll blir det fetagratingerad kyckling med ugnsorstade grönsaker. Snabbt och lätt, färdigbrett. Eller nåt.
  • nennesjuttioåtta

en stavningskurs vore ju nåt också....

• nennesjuttioåtta

in lite snabbt
    Det blir inseminering på onsdag! hade en jättefin äggblåsa enligt doktorn och anledningen tilla tt jag trodde att jag haft ÄL (hade ju ont igår) är en cysta som ligger lite tokigt. Den är förmodligen anledningen till att min mens var sen också. Vet inte om den försvinner av sig själv men det visar sig. Det var inget farligt iaf. GÖTT!!!

Och den här gången fick jag en smalare burk med hem så jag hopas att han prickar rätt! (Blivande fru L, förbered mannen på det!)

Inatt fick jag sova på soffan halvsittandes för jag hostar så fort jag lägger mig ned.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare