Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

_koko_ skrev 2009-02-10 20:57:16 följande:
    Håller med om speeddating förresten, man vill ju hinna prata med alla! Fast med er underbaringar känns det ju alltid som att man missar en diskussion, egentligen vill man nog prata med alla samtidigt...
    Vi får sitta i ring. Långbord funkar inte. Sen kör vi fruktsallad! Jag vill vara BANAN!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 21:00:40 följande:
    SKÅÅÅÅL Lappis!!!Nenne - jag kollade lite på tåg åt dig och mig.. hm... svåris för din del att ta dig ner till Sthlm till 11.30.. eller?!? *kliar mig i skallen*
    va fan är det här? Det brukar ju gå flera tåg än så där!!! 2 byten på den krota sträckan, det är ju itne klokt!!! Hmm, kanske ska ta upptåget till Upplands Väsby och sen pendel in...?
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 21:00:40 följande:
    SKÅÅÅÅL Lappis!!!Nenne - jag kollade lite på tåg åt dig och mig.. hm... svåris för din del att ta dig ner till Sthlm till 11.30.. eller?!? *kliar mig i skallen*
    va fan är det här? Det brukar ju gå flera tåg än så där!!! Det går ett runt 10 men då är jag framm prick halv 12. Det före går kl 8 med 2 byten på den korta sträckan, det är ju inte klokt!!! Hmm, kanske ska ta upptåget till Upplands Väsby och sen pendel in...?
  • nennesjuttioåtta

Blivande Frugan L
    Trist emd tanten och maken har mitt fulla stöd.

koko
    Vadå, nu har jag missat nåt. Träffade han inte röret? Vad har han för eldkastare?!?!?

Lappis
    Det är ju en lek. Alla är en frukt och så ska man byta plats med varandra (en stol för lite). När någon skriker FRUTKSALLAD så ska alla byta plats och den som blir utan stol blir puré eller jag vet inte. Det var 25 år sen jag lekte den... :-s

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 21:07:27 följande:
    kokisen - har inte hört om något rörproblem men det hela kanske mynnar i penisens utformning .
    Jag vet en som skulle sätta kateter på en gammal gubbe en gång men hans mynning var inte där det brukar utan längre ner på snoppen (helt ihopfelväxt).
  • nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 21:09:32 följande:
    lappis - Som sambon uttryckte det; den pekar ju inte direkt neråt i det ögonblicket... Men det gick ju bevisligen bra, så så stora problem kan han ju inte haft. nenne - Ja, åk till väsby så kan vi ha sällis in sen!
    OMG, då måste jag åka 10 i 8... Jag löser det. På någe vis.
  • nennesjuttioåtta

BUSS! Det går BUSS! Men då får ni börja äta utan mig, den kommer fram halv 12 men det kostar 200 pix ToR. Till skillnad mot X200 för 350 kr enkel...

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 21:18:11 följande:
    Å där kom jag visst två gånger. Ea - Äh, mat är överskattat, det är näring i godis också.
    Gött!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 21:19:55 följande:
    och det går inte via lagomstaden eller?!?!
    Den stannar i Tierp, men inte i Ua. :-s
  • nennesjuttioåtta

Blivande fru L skrev 2009-02-10 21:19:47 följande:

Hehe, det måste vara svårt att träffa om mynningen är som ett spraymunstycke. Då kanske man kan få en djup tallrik istället för en mugg eller ett rör? God natt!
    En påse!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare