Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Piggelin
    coolt med visslande vaniljpuck!

• nennesjuttioåtta

Grattis EA (för visst fyller du år nu??)

• nennesjuttioåtta

liten
    Tack!
    Hostan är slemmig på dagen men torr på natten, så där så att bara jag andas så hackar det till och sen är det igång. Gaaaaah! Sist jag hade så höll det i sig i 12 veckor, om jag minns rätt. Varm ingefärsdryck skall genast provas!

Ore (?)
    fetaostkycklingen är precis som vickan skrev, men vi brukar inte steka på den innan. Man kan, om man vill, blanda soltorkade tomater och färsk basilika med fetan och creme fraichen. Eller vad fan som helst egentligen, det blir alltid gott!!!

• nennesjuttioåtta

Ore
    nejjj, fan vad trist! Trodde också att det tagit sig när du var så säker! Men det kanske ... nej..du vet bäst själv om det är mens eller inte. Men du vet ju vad vi brukar säga: Är du riktigt säker?

EA
    Hurra! *knulltrumpeter*

• nennesjuttioåtta

Tinga
    åååh vad trist med budgivningen!

Sweetie
    Ååh, just det! Stackars lilla gostrollet som är sjuk! Krya på er over there! KRAM!

MSW
    Jag hängde inte med, hade ni reserverat åt hela släkten och sen vill de inte vara med?

• nennesjuttioåtta

lapinettisen
    Åååååh jag spoonar med er!!! Kramkramkramkramkramkram och hoppas att någon vettig läkare hör av sig ASAP till dig mde bra besked!

• nennesjuttioåtta

MSW
    Ahh, visst är det otacksamt att vara "resebyrå"? Hoppas ni blir överens till slut!

• nennesjuttioåtta

billigt är det på Ullared.

• nennesjuttioåtta

Folk fattar ju inte heller att det tar tid och kraft att ordna sånt där. På något sätt faller det alltid på vår lott (mannen för snäll) och ingen verkar vilja kompromissa. Men om man inte vill hålla i det själv så får man vackert bita i den sura raggsockan, tycker jag.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare