Barnkarusellen snurrar vidare
nennesjuttioåtta skrev 2009-02-25 08:40:02 följande:
tjoho där borta i ljuset. Usch fy fan vad jag är deppig. Nej, kom inte och säg att blablablabl ni har ju inte prövat allt än. JAG VEEEEEEET! Jag undrar om jag skriver väldigt otydligt eller om det är svårt att förstå, men JAAAA det är klart att vi ska prova ivf före adoption men är det konstigt att känna att man redan gett upp trots att det finns vägar kvar att utforska? Är det ingen som kan känna igen sig i det??? Fy fan jag spyr på hela situationen,vilket jävla liv man lever.
Nä det är inte svårt att förstå Nenne - egentligen. Grejen är väl att alla här inne vill peppa och ibland springer iväg och peppar innan de/vi tänker efter om personen ifråga verkligen vill bli peppad just då. Ibland vill man ju bara spy ur sig frustrationen och man vill inte bli serverad lösningar just då. Så i princip förstår jag dig trots att jag inte varit i just din situation (för jag kan relatera till andra situationer i livet där jag känt likadant).
Nu har jag inte läst ikapp så möjligt att jag bara upprepar vad ngn annan skrivit men kände mig tvungen att kommentera det här direkt.
Stor GROUMPF på dig, du är såå värd att få ett eget litet knyte. Jag önskar så att det kunde hända snart...