• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Om mitt värde fortfarande ligger runt 100 och stampar som det har gjort vid tidigare provtagningar. Då blir bums till det sjukhus jag tillhör (han frågade och jag har ingen aning). Måste bara fråga och kolla så att det inte påverkar min resa till Barcelona i nästa vecka. Men som sagt ett steg i taget. Först hcg-värdet.

Annars ... tvekar mellan First hotel G för dryga 5 000 kr för 3 nätter eller grandlit rum som har en säng på minst 140 cm, är något mindre än ett dubbelrum för dryga 4 000 kr för 3 nätter på Hotel Flora?
    www.firsthotels.com/en/Our-hotels/Sweden/Gothenburg/First-Hotel-G/Rooms/
    www.hotelflora.se/

• Lapinette

Frejis - näh, jag fattar inte riktigt det där med att ha som en vanlig cykel fast testet visar plus. Visst är det konstigt? Ok kroppen är lite knäpp och tempen går upp och ned men när även läkaren ser att slemhinnan är tjock (och det var den absolut inte för 2 veckor sedan) och att ett ägg har lossat.

• Lapinette

Ja, jag fattar inte heller men kände den där vanliga reaktionen om man har missat/trott man missat ÄL. F'n också vi skulle ju ha försökt!!

• Lapinette

nenne - tänk på att simmarna inte får bli kalla!!!

• Lapinette

Stå på dig nenne!!!! Bastukänsla kan man möjligtvis ha i .... *låt mig tänka* .. bastun.

• Lapinette

Armhålan är ett bra tips! eller taxi. Skick dem små i taxi!!

• Lapinette

Kommer in och headbangar ... känner mig onykter efter 1,5 glas vin. Jag som tänkte trappa ned nu i februari (efter ett partyfullt jan) men vad fasen ... kan ju ändå inte bli gravid så varför sluta vara ful...sorry full eller ja både och.

Jag röstar fortfarande för taxi!

• Lapinette

nenne - röstar för speeddating, alla flyttar ett steg åt höger efter 30 min ... Senast tog jag bästa platsen (i mitten) trodde jag. Har aldrig känt mig så splittrad, nennes frisyr åt ena hållet och adoption på andra sidan.

• Lapinette

nenne - vara banan, fruktsallad???!!!

• Lapinette

Maken förstår inte alls svårigheten med att lämna simmare på plats. Han påstår fortfarande att det är bättre (läs snusktidningar och ej arla morgon stund) än hemma.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare