Barnkarusellen snurrar vidare
Sov gott tjejer!
Sov gott tjejer!
Tack för tipset Mindre! Dock verkar det istället som hotellen höjt priserna för att Madonna är i stan men jag ska kolla. Fick ett billigare pris om jag bokade via Tripadvisor än via First egen hemsida.
muggles - kram på dig! Tror det är normalt att känna tomhet om personen i fråga varit sjuk en viss tid. Iallafall kände jag mig på liknande sätt när min mormor gick bort. Hon hade varit dålig länge så i slutänden kändes det bäst det som skedde. Gråten kom ut på begravningen när jag såg morfar halvligga över kistan i snyftningar. Det tog ett halvår sedan var även han borta.
Jaaa... hoppas bilen gick igång så simmarna var gosigt varma och på alerten.
BS - idag men troligen imorgon då jag var där så pass sent igår.
Trasig sockerkaka är oftast godare än när den är hel.
Och våren ... den är i Barcelona (åtminstone denna vecka som visar SOL och typ 15 grader)!!!
Liten - jag hoppas det! Åkte ned på alla hjärtans förra året och fick då en kanon helg... hoppas på repris.
Vet inte om jag sagt det men chattade med en väninna som bor i Cannes i fredags och hon ska vara där samma helg som oss och fira sin 30-årsdag. Vilket sammanträffande! Så det lär bli partaj på lördag. En fråga till er vad köper man till någon som man känner lite si så där, 30 år, har haft (kanske inte numera då hon driver eget företag) jäkligt bra betalt (dvs kunna köpa sig vad hon vill), jobbar som kock, använder inte smycken (har kolla in alla kort jag har på henne) men älskar mat och dryck? Tänk nu på att vi flyger ned till Barcelona ... hon kör från Cannes.
nennelainen - hur gick det? Är du gravid nu!!! *hoppar, studsar, far omkring*
Mindre ... svenska råvaror? Hmmm... men vad? Ost känns lite fel då de har så sjukt goda ostar i Frankrike. Sen måste det vara något som får plats i min lilla kabinväska och klarar av transporten.
AM - jag åker om en vecka! Maken åker på söndag eftermiddag när jag sitter och mumsar våfflor med er.
Kompisens present - hon driver en egen catering med svenskt smörgåsbordstema. Köttbullar och liknande går helt bort de gör hon själv. Champagne ger vi ofta bort när vi ska iväg på middag eller födelsedag till någon som vi inte känner men det kan hon ju köpa i (och det gör hon) i MASSOR via sitt företag i Frankrike. Skitsvårt! Jag tänkte först smycke men sen när jag tittade på korten insåg jag att hon sällan använder sånt.