Barnkarusellen snurrar vidare
När Frankrike och makens nyfunna skolkamrat på FB (Perpignan). Flyger förresten inte Ryanair till Girona?
När Frankrike och makens nyfunna skolkamrat på FB (Perpignan). Flyger förresten inte Ryanair till Girona?
muggles - mycket bättre att vara chef över produkter än människor.
Och gällande städning så har flera på mitt jobb anlitat städfirman som vi även har här. Funderar själv på om man ska anlita dem för riktig grovstädning (precis som muggles skrev) + fönstertvätt och då ta en våromgång och en höstomgång.
kram till am!!!
Varför blir det inte stora bokstäver när jag skriver det??!!
gruppkraaaaaaaaaaaam!
Maken är den äldsta mannen i sin familj. När vi är där på släktmiddagar etc är det bara kvinnor + maken + yngre bror. Farfar, morfar, pappa etc har gått bort. Farmor, mormor, moster, faster, mamma lever.
Bara skummat igenom gårdagskvällens chat men varför i hela friden diskutera statistik?! Ja om det inte gäller hur stor chansen är att få utomkveds vilket en dam på FL talade om för mig igår (1-2% och vid IVF 3-4%). Nåväl, i mitt jobb är statistik oundvikligt. Tittar på siffror varje dag.
I övrigt ... så skönt att det är fredag!!!
Det trodde jag med men enligt den här tjejen så beror det på att flimmerhåren rör sig i fel riktning eller att miljön i livmodern inte är bra för embryot som då implanterar sig på ett ställe där miljön är bättre .
kängu - ibland halkar man in på jobb som man från början inte alls hade tänkt sig. Jag sa när jag var liten att jag aldrig skulle sitta på ett tråkigt kontor som min mamma. Först började jag t o m jobba med ekonomi, liksom henne men har nu halkat in på marknadsundersökningar och där är ju statistik ofrånkomligt.
Ore - har ingen källa så visst kan det vara skitsnack. Blev även lite halvt utskälld av henne då jag beklagata mig över mitt x (det är en tråd med bara utomkvedsfall). Ibland blir man verkligen paff på hur folk reagerar.