• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

AM - Fattar inte varför köer finns när de uppenbarligen inte används... Samma sak i "vår" båtklubb, och kanske även våra dagis. Jag trodde att det sköttes centralt i kommunen eftersom det är de som sköter hanteringen av köerna, men det visade sig att de bara hanterar det tekniska när man ställer sig i kö, sen är det förskolorna som tar över.

Cicci/Piggis - 18+4 idag, beräknad 30/8.

• _koko_

Cicci - Det var från kuben, på RUL fick jag 30/8, som ju stämde betydligt bättre med 29/8 som jag hade räknat fram från början, så det kan jag tro på. 22/8 = äl när både jag och sambon låg däckade i magsjuka...

• _koko_

Lycka till med flytten Piggis!

Telis - Fattade inte vad du menade med att byta namn först, men nu ser jag.

• _koko_

Heja EA! *Minns mina dagar då jag blev lite generad på kontoret...*

Vi har två favvonamn nu, men jag vill inte avslöja dem den här gången. Känns som att jag vill behålla något hemligt...

• _koko_

AM - Jag har undrat om man får hämta en box per barn eller om det är en per familj? Babyproffsens box hämtade vi ut till conny, vet inte om vi behöver en blöjhink till. Vi är dock väldigt nöjda med hinken, även om påsarna är dyra!

• _koko_

muggles - Det borde ju vara en per barn, men villkoren är skitluddiga. Läser man dem (det gjorde jag med conny för att jag råkade fylla i ett fält fel när jag beställde hans box), ser man att man blir återbetalningsskyldig om man ger felaktiga uppgifter. Som om de skulle lägga ner någon tid på att jaga sånt, men det kändes ändå lite knepigt.

GAAAAAH, muggles, just nu håller jag med dig till fullo, måste byta kanal!!! Det är extreme home makeover igen, just de här utstuderade klippen när programledaren torkar bort en tår i ögonvrån... Uäck!

• _koko_

...Och passar bra med victor.

På FL kostar det förresten pengar att byta nick, är inte det rätt vridet??

• _koko_

Nä, nu måste jag dra på mig lite kläder, strax kommer mamsen med kalvfärsbiffar.

• _koko_

Hahaha, inser att jag kommer in helt fel nu i er trevliga drinkdiskussion, men jag kan ju inte låta bli att upprepa att vi är jättenöjda med blöjhinken. Det luktar ingenting i vårt badrum och vi slänger både bajs- och kissblöjor i den.
    Men visst får man väga pris/funktionalitet och alla kommer såklart inte fram till samma slutsats som vi.

Emelie/Emily och Saga (ja, jag vet, hästnamn...), låg högst på vår tjejlista.

Om jag ska återgå till ert aktuella ämne är jag sugen på... frozen daquiri (som jag aldrig kan lära mig stava till!), gärna med kiwi eller ananas tror jag.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare