Barnkarusellen snurrar vidare
(och sen undrar jag vems ugn som tar över en timme att nå 225 grader eftersom punkt ett är att sätta på ugnen...?)
Men "pålägget" låter väldigt gott!!
(och sen undrar jag vems ugn som tar över en timme att nå 225 grader eftersom punkt ett är att sätta på ugnen...?)
Men "pålägget" låter väldigt gott!!
AM - Äsch, sprit behöver väl inga regler? Mer likör till frukost!!
AM igen - Jag har glömt att sätta på ugnen mer än en gång kan jag säga...
Åh, page, vad ledsen jag blir. KRAM!!! Det låter så läskigt och allvarligt när kroppen reagerar sådär, och det är det väl också.
piggis - Ja, stjäla utemöbler tror jag är alldeles för mycket slit för lite pengar, så det tror jag inte man behöver vara så orolig för. Vi blev däremot av med en sopkvast för ett par år sedan, hahaha...
Just det, har man ugnen på 250 grader räcker 10-11 minuter! Pizza nummer 2 osv går dessutom fortare än första av någon anledning.
Borde det inte vara bättre att peta näsan efteråt? Ur hygiensynpunkt alltså.
Ska han peta min näsa?? Nä, det gör jag helst själv. Och vad är det för snack om att tvätta händerna? Det gjorde jag till påsk.
AM - Du norpade förresten inlägg 8000, inte illa!
Skål muggles!! Och trevlig helg till alla härifrån också.
nenne - Vilken hysterisk historia med din farmor. Härligt att du hade det bra i sälen och att sprayandet går biverkningsfritt än så länge, hoppas det håller i sig!
Liten - Vad SEGT, hoppas du får bli frisk snart. Och skit att lilltjejen också blivit sjuk igen. Conny hostade en del igårkväll när han hade lagt sig, hoppas det inte blir mer än så.
snaily - Åh, vad härligt att få hjälp sådär! Läkarna på CvL är verkligen bra!
vickan - Usch för att behöva följa en graviditet på jobbet när du vet att ditt barn skulle födas samtidigt. Kram!
Undrar som liten hur det går för AM!!
Jag har fått se ciccis lilla mage och fruLlans lite större mage i helgen, men framför allt snartis hus! Jättefint!!! En del kvar att göra, men härlig planlösning och området verkade trevligt. Jättemysigt att träffa småkillarna igen också, vad de växer! Sitt eget barn träffar man ju varje dag, men de man inte ser på några månader hinner ju förändras så mycket!!
När var det nu vi skulle bruncha nästa gång, 9-10 maj? Glömde skriva in det i kalendern...
Åh, har bara tråkiga saker att göra på jobbet nu, dokumentation och överlämning, fan vad det är svårt att motivera sig då!!!
MSW - Jag skämtade om att bada i helgen i fredags, när helgen väl kom och det var SNORKALLT och man knappt kunde sitta ute ens i lä kändes det väldigt avlägset! Respekt till er.
muggles - Usch, krya på dig!!
Lappis - Just det, välkommen hem! Låter verkligen som en härlig resa!!
Telis - Vi såg snöflingor i förorten med, kändes väldigt fel!! 4 minusgrader natten mot söndag kändes också helt fel...