• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Åh, Lappis. Stackars dig att det aldrig vill gå över Tycker ändå det är bra att du blir kollad ytterligare en gång, även om det känns jobbigt. Du är verkligen en kämpe, helt otroligt vad mycket du fått stått ute med det senaste. Tur att maken din verkar vara duktigt på att ta hand om dig lite extra.
    Jag håller tummarna för att allt går bra imorgon och att de hittar en lösning på problemet. Styrkekramar!!!!!

• kängu

Herregud, det är verkligen mycket man ska akta sig för när man är gravid (appropå detta med för många UL). Suck, blir lite trött ibland även om det säkert ligger en del sanning i det.

Lappis- skönt att höra att du mår bättre idag!

Muggles- lycka till med tvättgubben!

Nenne- synd med minus men skönt att sätta igång med sprutorna!

Ore- Jag förstår att du inte vill hoppas... jag håller tummarna för dig! När är BIM nu igen?

EGO- Jag sitter här och känner lilleman sparka i magen... fy fasen va häftigt det är! Maken kunde känna svaga svaga sparkar utanpå magen häromkvällen.

• kängu

Nej, man ska inte glömma att det finns många fördelar med att göra UL (diagnostiska, minska oro etc.)
    Håller med dig Muggles!

OOOH, håller tummarna hårt för Frejis!!!

• kängu

Nenne- tycker med att det är dags att någon lyckas med inseminationen nu, jag tror det blir du! (det rimmade ju till och med )

Här är det redan lunchdags, jag är superhungrig idag!

MrsB- tråkigt att magen inte klarar stor sallad, det är ju precis som du säger supergott.

• kängu

MSW- Ja, inboxa gärna!!! *nyfiken i en strut*

• kängu

muggles- Nej det går inte att förbereda sig på det tyvärr Hoppas att ni kan hitta styrka gemensamt i familjen och stötta varandra. Tänker på dig!

• kängu

Oh, tack MSW ska spana in huset snarast!!
    Jag satt också igår och drömde mig bort på Ekohus hemsida... vill bygga eget hus typ nu!

• kängu

frejis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grattis grattis grattis tusen gånger om!!!!! fy fasen va kul!!!!! :-d :-d :-d :-d

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare