• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag minns i princip alltid mina drömmar. Drömmer också sällan mardrömmar även om det är oftare nu sen jag blev gravid. Maken drömmer då och då hemska mardrömmar och skriker rakt ut, man blir livrädd när man vaknar av det!!

• kängu

Har de inte filmer på "leveransställen"? Tidningar verkar lite oinspirerande tycker jag

• kängu

Affärerna är öppna till mellan 16-18 (18 i Nordstan) säger hon som gillar att gå på stan...

• kängu

Godmorgon i tråden!

Idag har jag varit uppe med tuppen, precis varit hos veterinären och lämnat in min hanhund för kastrering. Så nu ska han bli könlös, stackarn!

Annars ska jag ta itu med skrivandet, för att sen kunna tillbringa en eftermiddag på stan... måste köpa massa nödvändigheter samt kolla en sista gång på soffan vi trol. har bestämt oss för.

Jag sällar mig till skaran som älskar att slänga saker, nu när det snart blir flytt igen planerar jag att sortera/skänka bort massa grejer, trots att vi rensade för ett halvår sen. Maken min har blivit bättre på att slänga, men är inte riktigt lika förtjust i det som jag är.

• kängu

Liten- jag brukar verkligen gilla att flytta, men nu känner jag denna gången får bli den sista på ett tag. Vi har ju bara bott i den här lägenheten i drygt ett halvår... Så nästa ställe får vi bo på i minst 2 år!

Just det Telis, jag skulle ju skicka in foto till dig... ska se om jag kan hitta något lämpligt (orkar inte ta något nytt)!

• kängu

Så, nu hittade jag ett foto, superhurtigt, men det är det enda som finns på den här datorn. Får duga tills jag tagit ett nytt. Vilken adress var det man skulle maila till?

• kängu

Kul att se hur alla ser ut, det var ingen som såg ut som jag hade tänkt mig
    Måste bara säga att Nennes hus är typ mitt och makens drömhus!!! Avundsjuk!!!

• kängu

Lappis- åh vad härligt med Kalifornien!! Hur länge ska ni vara borta?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare