Barnkarusellen snurrar vidare
Ore: Låter onekligen inte helt lätt.. Har du hört på något ställe där de borde ha koll på sånt? Typ hudvårdssalong eller där de säljer sådant?
Ore: Låter onekligen inte helt lätt.. Har du hört på något ställe där de borde ha koll på sånt? Typ hudvårdssalong eller där de säljer sådant?
Jag kan inte skicka sms till maken! Det är skit skumt! Jag får leverans rapport väntar när jag försöker.. Men jag kan skicka till andra.. Och maken kan ta emot sms från andra! Jätteirriterande!!
MrsB: Inför intervjuer brukar jag fundera lite på bra och dåliga sidor med mig själv (och då helst utifrån sökta arbetet).. Varför just du ska ha jobbet (varför de inte kan vara utan dig..) Sen tror jag det är bra om man har lite frågor själv också, för det får nog en att verka mer intresserad..
..Å andra sidan hade jag nog tyckt att det vore skönt att få tentan gjord också..
www.samsung.com/se/consumer/detail/spec.do&type=mobilephonemp3&subtype=mobilephones&model_cd=GT-S8300KBMXEE
Vad tror ni om den här telefonen? Den är inte släppt ännu.. Och den är egentligen lite dyrare än vad jag tycker är okey... Men gillade den..........
Tack för funderingar ang mobil.. Är inte så sugen på SonyEricson då den SE telefonen jag har haft krånglade som bara attan! Sen fick jag så dålig service från butiken jag köpte den ifrån (inte SE fel, men går ut över dem...) lämnade in den två eller tre gånger utan att det blev bättre.. Så fast att jag hade garanti kvar fick lillasyrran den ist!
Sitter och äter nybakade kakor här.. Blev sådär bra, men goda att äta iaf..
Kort inlägg medan jag försöker få sonen att somna! (Här är grått och blåsigt, så jag är inte sugen på att gå ut och gå..)
EA: Fortfarande spännande!! *håller tummarna*
Piggan: Skönt att bli av med lägenheten.. Får man vara så nyfiken och fråga hur mycket mindre ni fick för den? (behöver inte svara om du inte vill)
MrsB: Lycka till på intervjuerna! Det går säkert bra!
Alla med sjuka barn, hoppas de piggar på sig!
Och, fan vad skönt med fredag!!
Koko: Grattis till fina prover!
Och frejis, vet inte om jag har kommenterat att inskrivningen gick bra, skönt i vilket fall!
Vi har ett nytt (hus)objekt i tankarna nu.. En del jox och fix krävs dock om det skulle bli vårt! Bla byta från direkt el till vattenburen (förmodligen)fjärrvärme! Och kök och båda badrummen!
(länk finnes...) men dock lågt utgångspris..
Dock ligger det i stan och inte här där jag nu har "vant" mig vid att bo.. När vi flyttade ut hit kändes det som bara en tidfråga innan vi ville tillbaka till stan.. Men nu är jag inte alls så sugen på det.. Maken är mer på...
Jaja..
Annars väntar vi på att A ska komma på hur man kryper, igår när han låg med bara blöja försökte han "Häva" sig fram med armbågarna, men han kom nästan bara bakåt.. Men han kom en rätt bra bit bakåt iofs..
Cicci: Vilken vecka är du i nu? (tänkte kolla sonens hjärtljud i motsvarande v...)