Barnkarusellen snurrar vidare
Bra länk AM.
BS, ni ska bo på pest sidan. Nere vid floden har de hotell Intercontinental o Hilton (om det nu är företaget som betalar )
Slottet är ett måste, där ifrån ser man det som är nödvändigt, tex Palamentet o Operan.
Mysigt är också promenad på margerite island, mitt ute i floden...
jag skulle hoppa på en buss, som tar en runt och man kan lyssna, de som vi har hemma i sthlm vet ej vad de heter, men typ Jump ON Jump Off bussar. Går från olika ställen.
Vatci Utca är en kanon mysig shopping/cafe gata.
Sir Lancelot är ett bra ställe att äta på. Likaså Crazy Cafe (lite som copangang hemma, men inte thai mat).
Finns så mycket så jag vet inte vad jag ska skriva. Baden tycker jag är snuskiga Jag hade panik när jag var där, fär det är söndriga plattor/kakel, så jag fick för mig att jag skulle få massa fotvårtor och andra sjukdomar
Spåvagn 4 går från Pest till Buda, enklast att ta sig med den.
Ja, kanske inte ska babbla om det här, det kan jag ta direkt med dig... sorry girls.
Ore mfl, jag har sååååååååååååååååååååååå trååååååååååååkigt så ni förstår inte. Det är helt sjukt att jag bara nu "sitter av" tiden... Har sagt att jag ska jobba till den 15 maj ju, för jag tänkte att det är lättförtjänta pengar... vilket det är.... men det är inte så roligt när dagarna känns som år
Nu blir det korta veckor framöver iaf, med bara 4 dagar.... jag ska ta semester i slutet av april när maken fyller 40, sen är det bara 2 veckor kvar att jobba efter det... sen kan ju bebisen komma när som helst