• FruCicci

Barnkarusellen snurrar vidare

Hade inte någon varit på Rånäs slott här inne?

• FruCicci

Tack för all information Liten, du har ju koll på slott i af, ofta är det ju ngt spännande runt hörnan från dem

• FruCicci

nu möte - sen hämta sonen...
    höres tjejer

• FruCicci

Mitt möte blev inte av....

Hej Mugglan!
    JO Nidisen kommer alltid 7 dagar efter ÄL!
    Det är ju då ägget fäster som det kan komma blod säger de...

• FruCicci

Halloj,

Spikmatta kör min make med! Han sover bättre och allt annat verkar bättre med. Sen har han även något armband på sig, nu vet jag inte vad det var bra för, men ngt i stil med avslappning. Han har köpt någon ny juicemaskin också, som man kan slänga ner allt i och så blir det bara perfekt god juice... så ännu en pryl i köket!
    Jag ska börja med spikmatta efter graviditeten.

Ny tjej i tråden, välkommen!

Babybjörn bärsele har jag sedan Victor, men han var för liten när han föddes för den, man måste varfa 53 cm, så det tog ett tag innan vi kom i gång med den.

MrsB, hoppas ni mår bättre snart!

Nenen, men vad skönt att tantfan iaf kom så nu kan ni fokusera på IVF, jag tror du kommer vara nästa att lyckas på försök nr 1!!

Telis, hej hej, undrade just vart du tagit vägen

Lappis kommer få 2 barn, det har jag iaf en känsla av, skulle itne förvåna mig om det blir du som får tvillingar nästa omgång...

EA, vad bra att tårtan blev okej efter ett par timmar i kylen, den lät oerhört god när du beskrev den. Jag är sååå söt sugen nu för tiden, sitter med en bounty framför mig, men det är ju inte lika gott som chokladtårta

Ego har varit hos barnmorskan nu på morgonen, mitt järnvärde går upp och ner hela tiden, nu var det nere på 106, så jag måste äta fler Niferex, blä. Sen har jag vitaminbrist med, trots att jag äter etxtra folsyra och dricker berocca, så nu ska jag ta 2 st 'mitt val kvinna' varje dag med!
    Bebisen hjärtljud gick upp igen denna mätningen, 144 slag i minuten Ni vet jag och mina hjärtljud
    Den ligger i säte, men det är ju tid kvar så den får minsann vända sig!
    Magen ligge pang på kurvan...

AM, tänk att du kanske har Hector hos dig om exakt en månad! Så mysigt!

• FruCicci

Ore, ha ha ha, precis... jag tror fan jag går back på vitaminerna etc nu alltså, billigare med tampongerna... och man behöver ju inte köra upp den varje dag, men vitaminerna och järntabletterna mm ska man jag ju pilla i sig flera gånger om dagen både nu och sen efter förlossningen med
    Nåväl....
    menskopp kanske det får bli Nenne

• FruCicci

lappis, var det inte någon spåtant i din franska familj som sa att du skulle få barn i december, hon kanske bara hade fel på antal barn och vilket år

• FruCicci

Oj då Ore.... så det kan då

Nu ska jag skicka trevlig helg hälsningar till er alla!

och lite kramar!

• FruCicci

Hej!!

Sitter här med magknip, drygt.... har läst i kapp lite och skickar varma kramar till Vickan!

Mugglan, det var en seg tant fan!

Lycka till idag då AM! Hoppas inte bäckenet är för trångt så du kan föda vaginalt!

BS, jag har bott i Ungern!
    I Budapest till och med
    Jag kan tala om allt!
    Det är en oerhört vacker stad och mycket prisvärd!

Nenne, din fina tempkurva! DU SER! LADDAD det är jag med för din skull! Nu jävlar, och grattis till dolktorsbesöket får man kanske säga!

Nu måste jag hämta en kaffe, jag tror det kanske är det som får i gång stackars magen bäst... aj aj

• FruCicci

Hej hej,

Har varit hemma och vabbat, Victor började kräkas i måndags kväll, så han fick ngn släng av krälsjukan. Jag själv mådde illa igår och spydde, men är ok nu fast hemma idag. Väldigt skönt att vara hemma och vara sjuk...
    I går var jag på Kulturhuset med Victor, innan jag själv blev risig på kvällen... vi hade så himla kul! Mötte upp maken och åt lunch alla 3, så otroligt mysigt. Gode min tid vad jag längtar till ledigheten med nya bebisen!
    Har berättat att jag ska sluta jobba 15 maj på jobbet, och dit går det fort.

AM, hur blir det nu, vet ju att du var på sjukhuset och att du fick höra lite dubbla saker av de olika...

BS, han se från de sista inläggen att du o maken blev osams när ni som minst behövde det för barnalstringen... det hände här med, men som sagt, dagen efter böj är inte för sent!

Telis, spikmattan har gjort underverk här hemma kan jag säga. Min make bröt ju ryggen för 10 år sedan i en skidolycka, och har väldiga problem med ryggen (titanstavar inopererade) och han har blivit en helt ny människa. Han lägger sig på den i sängen, ligger och kollar på tv en halvtimme på den.
    Hoppas det ger resultat för dig med!

Lappis, när är det dags för FET?
    Hur mår du nu?

Vickan, såg att det har varit kaos på jobbet... förstår att det varit jobbigt för dig, och som du säger så har du mormor och missfall etc bakom dig så saker bli lite extra jobbiga när man inte är starkast i stan.

Liten, uppfattade även att du har varit inne i en depp period, stor kram!

Jag vet inte vad jag skulle skriva mer...

Vinkar till EA och ORe Kängu och er andra..

Hej hej Page också.... jag tycker du är kanon go! Appropå diskussioner innan.

Det är iaf inte kul att kräkas med en stor mage... fy vad jobbigt.. och sen sammandragningar på det
    Fast det var kanske lite mer information än vad ni behövde...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare