Hej hej...
Gode tid, orkar nog inte läsa ikapp allt. Har mest skummat nu...
Hej hej TELIS, lät fantastiskt trevligt! Välkommen Hem!
Frullan: Maken och jag är inte ovänner, klart han inte vill att jag ska åka, men det är mycket han gör som jag inte vill heller, så det går på jämt ut
Alla förhållanden går upp och ner och allt är under kontroll hemma hos oss. Skönt. Han bjuder på taxi ut i morgon till Arlanda, jag tänkte ta tåget... och kommer och hämtar oss om en vecka, så han är go´ trots att nog är lite depp att hans lilla familj åker. Han får dra själv någon annan gång.
OCH jag skulle absolut inte ha gått på Metallica, din man har ju rätt i att det är skadligt!
Jag vet bara hur Victor reagerde i v 27 när jag var på nattklubb med för stark bas i högtalarna!
Sen efter att vi varit på fest på Berns med live-musik, föddes han, trots att jag stod lååååångt ifrån scenen och i ett annat rum o diggade.... så jag skulle aldrig gjort det, men om du verkligen vill så kanske ni tillsammans kan prata med er barnmorska?!
Min man var på Metallica förra helgen! Fast han gick på lördagen innan det blev sjukdom.
Mugglan, ledsen att läsa att din morbror gått bort.
Min moster fick skelettcancer i höstas, så jag undrar hur det går för henne, hon vill inte ens träffa mig, orkar inte...
MEN ag ÄL så blev antagligen vår bebis till dagen efter ÄL, jag kände som fan på måndagen, tisdagen böj och onsdagen säger barnmorskan att han blev till
Så you never know!
EA stor kram till dig!
Har tanten kommit?
Har du fått tid för vul?
Nenne, skit med katten med. Jag förstår att du såg fram emot denna burriga lilla gosiga sak. Men kan ni inte få tag i en ny? Kanske är lite svårt att ställa om sig till en ny när man vill ha just "den"?
I dag har jag varit hos doktorn med Vickevire, han har fått ögoninfektion, så jag såg till att de skrev ut salva. har inte lust att få en ny Frankrike upplevelse fast i Dubai, med läkarbesök och massa medeciner, så jag tänkte att jag går nu och kollar honom innan vi åker. Så rubbet checkades av, och det var "bara" ögonen som var lite kladdiga.
Hämtade vår vagn i lördags, åååå vad fin
Jag är såå nöjd!
Tänk - Tvillingvagn!
Nu måste jag jobba lite, hinner inte kommentera mera...
KRAMISAR