• Ore

Barnkarusellen snurrar vidare

Tack för alla grattis! Har fortfarande inte smält det, men det kom en liten känslovåg när jag nyss tänkte på att det är något som växer inne i mig. Tänker mig bilden av en massa celldelningar, typ...

Symptom: Igår högg det litet i ena sidan, senare på kvällen och nu på morgonen litet lätt molvärk. Och brösten ömmar/ilar litet. Det kommer litet då och då och "ilar" till och värker litet. Brösten känns också litet svullna, och körtlarna ömmar om jag klämmer på dem...

• Ore

Hoppas att det är första och sista gången jag behöver säga det, men Grattis till minus, lappis!

Och TACK för alla grattis!

• Ore

Ja, jag vill gärna ha fler från tråden att dela graviditetsnojor och liknande med... Så fler plus, tack!!!

• Ore

Försök nummer 6 gick vägen för oss... (Apropå vilken aktivitet som krävs )

Så jag är ju t.o.m. under snittet, vad har jag klagat för egentligen??? (Och det känns mycket lättare att säga när man har fått ett plus!!!)

• Ore

Frejis: Härligt med ett ultraljud till, utan att ens behöva tjata

• Ore

Ja, Grattis till jobbet Frejis!!!

Hoppas ni har litet överseende med att jag inte riktigt hänger med i svängarna idag...

Till råga på allt sitter jag på möte, och sitter och smyger med datorn (samtalet berör inte riktigt mig just nu, men ska nog lägga undan datorn så att inte chefen ryter till...)

• Ore

Kul, muggles!!!

EA: Tack för grattis! Skickar in litet choklad och champagne under deppmanteln, men kan tyvärr inte erbjuda mitt sällskap där alltså...

• Ore

Och ni livar upp min mötesspäckade dag... Har suttit på möte från 9 i morse, nonstop. Mackor till lunch (chefen fixat, eftersom jag sa att jag skulle bli oerhört grinig om jag inte fick något att äta).

Och mötet fortsätter,nästa börjar om typ åtta minuter. Hurra...? Inte.

• Ore

Tack igen för alla grattis!

Nu ska jag åka hemåt, fixa litet ärenden och sedan bara sätta mig och koppla på det stora leendet, det som man inte riktigt kan ha på jobbmöten för att man då måste förklara sig...

• Ore

Var också tvungen att läsa lappis inlägg två gånger

Fick nyheter från en av mina systrar idag, jag har varit litet delaktig i matchmaking mellan henne och en kollega till mig. Framgångsrik sådan, de trivs jättebra ihop, hon säger att hon är jättekär och de är tillsammans. Kul för dem, men liiitet mysko... Men jag kommer nog över det. Han är en jättesnäll kille, och hon har haft rejäl otur med kärlek tidigare... Eller ja, bortom otur till och med.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare