• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten - Tror tyvärr inte att det har med hunger att göra, utan instinkter, katter jagar och äter (dock inte alltid) sitt byte. Vi får ofta "presenter" av vår katt. Har inga tips till BS utom att hålla katten inne på nätterna (det är ju då de jagar), men det brukar ju inte vara så populärt förstås.

STACKARS Iris, för övrigt!!!

MSW - Inte desto mindre imponerande.

• _koko_

Oj, det kändes verkligen inte som några 300kvm på bilderna?! Jag gillar snedtak, men det verkade vara så få fönster och brant snedtak att det såg väldigt mörkt ut, och det är ju bara deprimerande.

AM - Om du riggar cocktailpartyt kan vi vara på vår altan.

• _koko_

Telis - Dagens ord! Tur att google och wiki finns.

muggles - Jag ÄLSKAR kitsch, i lagom doser, men är gråtande barn och tygskydd på möbler kitsch? Är inte det bara dålig smak?

• _koko_

Bluebride - Hoppas tjejen fortsätter åt det hållet så ni får komma hem för gott.

• _koko_

Happ, den första länken funkade ju inget vidare. Jag länkade till en sparbössa med texten "I'm saving up for plastic surgery" och en skön 50-talsbild.

• _koko_

Rosa, så klart! Hahahaha, fragglarna! Nä, helt rätt, jag ÄLSKAR fragglarna!!

• _koko_

AM - Hahaha, trodde först det var ett syftningsfel och att du menade att det såg ut som att kakmonstret GJORT stolen, men när jag tänkte lite till insåg jag att det antagligen är en fantastisk stol med blå fluff, eller?

Fast fluff kan man ju inte använda i det här sammanhanget, det blir ju väldigt kladdigt och fel... Jag menar förstås långhårigt, fluffigt, tyg...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare