• _koko_

"För en sparsmakad krets har nu tillfället kommit att skaffa sig ett exklusivt boende."

Suck för såna högtravande formuleringar...
    Men vilka FÖNSTER!! Otroligt vackra.

• _koko_

Suck, tänkte äta på gondolen på lördag (vi har presentkort), men jag kommer inte ens fram på telefon... Får nog skjuta på det och hitta på något annat. Hade dock varit trevligt eftersom vi egentligen inte har några pengar att äta ute för just nu, och har barnvakt lö-sö... Nån som vill komma hem och laga middag åt oss??

Lappis - Mer bubblor åt folket!

• _koko_

Telis - Jo, det var där jag började, men man måste ange tid, och eftersom den första tiden jag försökte med var fullbokad ville jag ringa och se om det fanns någon tid alls. När det var telefonkö till bokningen insåg jag att det nog är kört...

Vilket erbjudande!!! Vad serveras då, får man välja om man vill röka eller injicera?

• _koko_

Lappis - Hmm, det låter som att vi kanske ska spara presentkortet till efter augusti, när jag kan dricka igen.

Liten - Lillkillen sover hos barnvakten, så han är inte hemma oavsett om vi är det.

Telis - Du är ju bara FÖR generös!!

• _koko_

Amsterdam fick mig fö att tänka på filmen Hostel, nån som sett den? Riktigt bra skräckrulle, tvåan går inte av för hackor den heller. Såååå äckliga, klart mardrömsframkallande.

• _koko_

Mrs B - Tråkigt att ni också har permanent sjukstuga hemma. Hoppas du får jobb på praktikstället framöver!

• _koko_

Heeej i tråden! Har egentligen inte tid att skriva just nu, men måste ju kommentera ett par saker ändå...

MSW - Vad ni kämpar med sömnen, härligt att det går framåt!

AM - Tummarna hålles stenhårt för mogen tapp!!

Grodan - Sambon planterade 25 plantor i helgen, gick förvånansvärt snabbt faktiskt! Heja dig!

nenne - Jag hade min blödning långt innan ivfstart ju, som jag kommer ihåg den var den väldigt lindrig och smärtfri (första gången på typ 10 år), men om jag fick några varningstecken minns jag inte...

piggis - Söderköping kanske? Kanske inte halvvägs mellan direkt, men en väldigt söt lite stad. Och piggelingrönt är en underbar färg, så gärna för mig.

Piggis igen - Markiser till fönster i söderläge? Grillbord? Parasoll med stenfot på hjul? Sandlåda? Brevlåda? Gungställning?

cicci - SKÖNT att sammandragningarna lugnat ner sig, fortsätt så!!! Som sagt, bara för att victor var "färdig" när han kom för tidigt behöver det ju inte betyda att syskonet också är det...

Tillbaka till kolgruvan.

• _koko_

fruLlan - I år planerar jag att inte ligga på sjukhus över midsommar, så jag kan inte värma någon säng åt dig som jag gjorde åt cicci.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare