• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Usch liten låter inget kul alls med magsjukan

• kängu

MrsB, tråkigt att din mamma är så kritisk

Snaily, jag har två små hittehundar (gatukorsningar). Usch vad jobbigt med din vovve, jag fasar för den dagen våra försvinner från oss... Vad har ni tänkt er för ras?

• kängu

MSW- Spännande med huset, är det samma hus som du skickade länk till nu senast? Det med grejerna på taket?

• kängu

Tinga, massor med styrkekramar till dig!!!! Låter som att du har det riktigt jobbigt just nu. Du kan inte få barnvakt en dag och bara komma iväg o pyssla om dig själv lite?

• kängu

Liten, mums med våfflor!!! Fast tråkigt om man blir kass i magen efteråt förstås...

• kängu

Tinga, ska kika lite i mina böcker och se om jag har ngt tips att ge. Tycker det är konstigt att logopeden inte hade ngt mer att säga, särskilt om hon jobbar med det på nästan heltid? Nåväl, jag är absolut ingen expert på detta område men ska se om jag kan hitta ngt.

• kängu

Tinga, jag har inboxat dig

Godnatt allihopa, dags för Kängu att gå och sova!!

• kängu

Ore- var hos min barnmorska nyss, vi diskuterade faktiskt just det här med Omega 3, eftersom jag äter det. Hon sa att från deras sida finns det ännu ingen rekommendation om att man SKA äta det, men det kommer förmodligen snart. Hon tyckte det var jättebra att jag åt det, så tror inte du behöver bekymra dig över det.

• kängu

Ååååååh våfflor! Vi har tyvärr inget våffeljärn och jag är för lat för att åka och köpa ett.
    Idag har jag verkligen inte gjort många knop, så skönt!!! Men imorgon blir det till att sätta igång med redigeringsarbetet.

Koko, grattis till pojken! Det verkar vara många pojkar på G i tråden...
    Snorre tycker jag är fint

Ore, jag är inte heller ngn kostfanatiker så tar kostråden med en nypa salt ibland. Däremor dricker jag ingen alkohol. Självklart försöker jag hålla mig undan från de saker som jag vet att man inte ska äta, men om jag råkar få i mig ngt så har jag inte panik över det.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare