• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Just dte Cicci, vad härlig er resa till Dubai lät (förutom flyglatskrånglet då...)

• kängu

Jo jag vet EN sak jag gjort idag, nätshopping! Lyckats klicka hem ett par gravvojeans, ett par skor och håller nu på och klickar hem några toppar verkar det som... Oops! Jag har inte shoppat på lääänge men helt plötsligt fick jag värsta shoppingbegäret

• kängu

Haha AM, lika snuskiga Snorre tankar båda två

• kängu

Näää mitt klickfinger har helt ballat ur. Bäst jag stänger av datorn innan jag köper nåt mer...
    Ha en trevlig kväll tjejer

• kängu

Godmorgon i tråden!

Det är FREEEEEEEDAG!!!

Vaknade till snöstorm här på vischan, mindre kul. Hoppas att det smälter bort illa kvickt.

Välkommen Brunettbruden!

BS- Krya på er!!

Inatt har jag drömt mardrömmar, först att några kompisar blev mördade och fick ögonen urstuckna. Sen att maken blev kär i en tjej på hans jobb Efter det gick jag upp för det kändes som att det inte var ngn idé att sova längre...

Idag ska jag och syster in till stan och shoppa lite. Sen blir det till att sitta med uppsatsen, slutspurt nu!!

• kängu

Liten- Har alltid varit
    Skämt åsido, har vuxit ur alla mina kläder förutom några få klänningar. Så är så illa tvungen att köpa lite gravidanpassade kläder (har kunnat haft vanliga kläder fram tills nu). Sen är det ju vår (även om det inte är det ute) och då blir jag alltid extra shoppingsugen

Nenne, skönt ändå att tanten kom, nu blir det nya friska tag!

Mmm... räktimbaler låter mumma!!!

• kängu

Hej hopp!
    Tillbaka efter shoppingtur och långfika. Blev tre bastoppar och två baslinnen, inte så kul men välbehövligt!!

Kakel i biorum... låter spännande

Tycker också spikmatta låter spännande, måste googla på vad en sån är bra för.

• kängu

Vickan, jag beklagar sorgen. Massor med kramar till dig!

MrsB, hoppas det inte är svinkoppor för det verkar ju inget vidare.

Nenne- vilken bra helg du verkar haft. Härligt att få ordning överallt.

Ego- Jag har haft en lugn helg, med besök av min mor igår som blev alldeles rörd över att få känna lillemans sparkar. Idag har jag och maken tagit det lugnt, städat lite och ätit pannkakor *mums*. Sen skulle vi träna lite profylax, men jag tyckte DVDn var så komisk så jag skrattade till jag nästan kissade ner mig och tårarna rann Vi försökte en gång till sen och då gick det lite bättre. Imorgon är det på måndag, och dags att lägga i den övre växeln för redigering och pill med uppsatsen- den ska in om lite drygt två veckor och ska då vara helt klar *gulp*.

Gosnosen, trist att kön verkar seg och ni inte hittat ngn som är villig att donera.
    Hoppas det vänder snart!

• kängu

Oktoberbröllop rules!!!

Stackars koko, med kass mage. Skumt att du blev så dålig på en halv dag för gammal juice!!

Vickan, låter jobbigt Kramar!

Nenne, grattis till förlovningsdagen! Mysigt!

Idag ska vi iväg på den lagom mossiga föräldragruppen, men innan dess måste jag få gjort lite mer på examensarbetet. Börjar bli rejält trött på det nu kan jag säga. I övrigt inget nytt, jag jagar snygga mammabrallor men tycker det är svårt att hitta snygga jeans som inte är superdyra. Köpte två i förra veckan men blev inte nöjd med ngt av dom så lämnade tillbaka. Har nu endast ett par jeans... funkar ju inte. Tar gärna emot tips på ngt märke som har snygga mammajeans med bra passform! Har kollat H&M, PoP, Topshop...

Nä, dags att göra sig lite vacker!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare