• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

BS - jag blöder precis som vid mens och igår fick jag lite mensvärkar igen och en ny skjuts med blod. MEN (som Tony säger) min jäkla temp ligger fortfarande högt.

Piggelin - du får gärna inboxa mig med!

• Lapinette

Tony Irvin på Let's Dance ... han säger ju alltid MEN!

Trodde det var du som skulle skjuta min läkare ... ha, ha så han inte kunde åka på semester igen. Han är nog tillbaka nu. Jag ska ju ta blodprov på måndag men kontakten är då med CvL.

Akup. har jag inte gått till på 2 veckor då det känns totalt meningslöst då jag fortfarande har utomkveds.

• Lapinette

Och Liten! ... jag som trodde du (BS) hade koll på dansprogrammet.

• Lapinette

Piggelin - det är egentligen en tjej som från början är kompis till makens kompis, under hans partytid i Stockholm. Kompis, kompis som sedan flyttade in hos en annan kompis i Cannes (komp-licerat! ). Vi umgicks aldrig i Cannes utan det har blivit mer de senaste åren när våra kompisar (tjoho!!) har gift sig. Hon är faktiskt från Götet men hennes syrra bor i Vasastan/Stockholm så när hon är i Stockholm brukar vi träffas.

• Lapinette

Grodan - vi andra har inte så intressanta saker att komma med heller. Känns som mina inlägg senaste tiden har bestått av ...nu blöder jag igen eller nu låg jag på soffan och grät.

• Lapinette

Här renoveras det(fast inte lika mycket som hos Vickan), dricks vin, vi går gärna på restaurang och reser så fort det går ... men i avvaktan på det som ni andra har lyckats med och som vi så gärna vill ha .... BARN!

• Lapinette

Det är så vi gör... försöker njuta för kanske en dag så händer det! Börjar dock kännas ganska så tröstlöst och speciellt nu då tiden bara går och vi inte ens kan försöka.

Piggelin - kommer att återkomma gälland tips på mysig restaurang till makens födelsedag i augusti.

• Lapinette

Oj, oj .. inte sugen på vin! Undrar om den dagen kommer att infinna sig??

• Lapinette

Här pumpas det både vin och skumpa. Halvflaska vet nog inte maken ens vad det är.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare