• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Vi öppnade en av våra portugiser för en så där 10 dagar sedan. Attans vad god den var. Ångrar att vi inte köpte med oss fler från flygplatsen men vi hade inte druckit just den sorten så vi tog bara en flaska. Dock hade vi provat det vinhuset under resan och tyckte mycket om deras tidigare årgångar ... tyvärr finns den inte här .

• Lapinette

Piggelin - låter som du beskriver mig och maken. Vi har ingen öl hemma och massor med sprit som vi aldrig dricker.

• Lapinette

Minns när vi hjälpte min brorsa att flytta ... hela deras klädkammare bestod av spritflaskor. Han reste så mycket och köpte med sig något varje gång.

• Lapinette

Ikväll blir det vin (IGEN)! Ska möta upp en kompis efter träningen.

• Lapinette

kängu - du behöver inte vara avis. Jag sitter här trött och sliten på jobbet i ett vinterkallt Stockholm. Åker imorgon eftermiddag.

• Lapinette

Kängu - japp, torsdag kväll till söndag för mig. Maken är ju redan där. Han ringer typ 4-5 ggr per dag då han är så uttråkad (står på it-mässan).

• Lapinette

BBC visar SOOOOOOOOOOL i Barcelona fredag, lördag och söndag !

• Lapinette

He, he ... det tål ni! F'n jag har ont i magen idag! Vet inte om det är för att jag tränade pump igår så jag har avbokat dagens träning för att gå hem och ta det lugnt. Tyvärr känns det inte som mensvärk. Försöker förtränga det hela så gott det går ... *bort, bort, bort!*

• Lapinette

Ja, vi hade toppenväder även förra året (14-17 feb) så det verkar vara en bra period att åka ned dit nu.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare