• Ore

Barnkarusellen snurrar vidare

Cicci: En promenad rekommenderas!!!

Jobbigt att du och maken inte kommer överens om resan. En skön och avkopplande resa blir ju inte lika trevlig om du vet att du åker "mot hans vilja"... Hoppas ni kommer överens, på något sätt.

• Ore

Åh, godissugen!!! Tur att jag har litet resurser i en låda här på jobbet... Mmmm, Daim...

Just det ja, skulle ringa en kollega (tänk vad litet socker kan göra för hjärnkapaciteten...)

• Ore

Över till något helt annat. Kan det på något sätt vara farligt för mitt lilla knapphålsstora pyre i magen att åka på träningsläger och träna så som jag är van vid, såvida det känns bra? Brukar nog kunna komma upp runt 85% av maxpuls när jag tränar, och passen kan säkert vara i någon timma i alla fall? Någon som vet?

• Ore

Nenne, vill du att jag ska skicka över litet jobb till dig? Har så det räcker till flera...

Inte blir det så mycket roligare för det, men jag är precis i färd att plocka fram filen där jag ska fylla i massa siffror...

• Ore

Motsägande information, alltså... Men man kan ju i alla fall vara säker på att de (=försäkringsbolaget) kommer använda sig av det för att försöka slingra sig undan OM det skulle hända något.

Aaah, har precis fått min kvällsaktivitet husbygge inställd. Känns mest bara skönt, ska träna och sedan bara ta det lugnt. Härligt!

• Ore

En kram till dig Vickan!!! Skyddsnät hade ju varit önskvärt... Synd att det inte fanns någon mirakellösning.

Inte för att jag vill att du ska ge dig in under deppmanteln (jag vill att ni alla ska vara glada och lyckliga helst hela tiden), men om du ändå måste dit kan du väl hålla utkik efter EA. Börjar bli litet orolig för henne...

• Ore

Stora KRAMAR till EA och blivande fru L!!!

Snyggt det blev med tapeten i hallen AM!

Intressant diskussion ni haft på fm, men eftersom jag har en försäljare som vankar runt utanför min kontorsdörr så fick jag försöka hålla mig från att asgarva... Nu ska jag tvinga bort tankarna från Muggles middagsmeny-förslag och skaffa litet aptit, har jag tänkt mig...

• Ore

Låter jättehärligt med Dubai Cicci! Och skönt att du har bestämt dig, kan jag tänka mig. Hoppas att maken har resignerat inför faktum också, och inte surar

Avdelning lyxproblem man kan ha som gravid: sitta i en diskussion om barn och graviditet och INTE på något vis avslöja att man själv är i det tillståndet. Har redan skvallrat för lillasyster iofs, men jag håller mig nog till det, så länge. Vill göra litet tester först, kub/nupp...

Och så vet ju ni, förstås!!!

• Ore

Skulle även kommentera att jag har samma känslor inför spindlar som Tinga, upp med benen och undvik dem så mycket som bara går...

Är med på fredagsdisco, och undrar om jag helt missat champagnen i AM:s hall???

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare