Barnkarusellen snurrar vidare
Nu är jag typ färdig med allt!
Så nu stänger jag av datorn och är inte tillbaka förrän söndag (tidigast) förmodligen!!
Ha en bra helg!
Stora Kramar!!
Nu är jag typ färdig med allt!
Så nu stänger jag av datorn och är inte tillbaka förrän söndag (tidigast) förmodligen!!
Ha en bra helg!
Stora Kramar!!
Hej alla! Läser ikapp lite medan sonen roar sig själv jämte, det börjar dock snart bli dags för mat och förmiddags sömn, så jag hinner nog inte igenom allt.. Kommenterar löpande...
MrsB: Max far säkert inte illa av att ni inte har full uppsyn och underhållning på honom!
Ang könsdiskussionen skulle jag gärna vilja ha en tjej nästa gång! Men om jag bara skulle få pojkar känns det mycket mera okey nu när jag har en kille som juh såklart är världens bästa! Men skulle gärna ha en tjej!
Välkommen brunettbruden! (sida 598)
Men nu har sonen tröttnat! Ska se om jag hinner in när han sover och läsa i fatt!
Puss och Kram!
Ea: jäkligt skumt med tanten(eller vad det nu är) Men visst hade du "beställt" blodprov runt dag 15? Kanske får lite svar då... (s 600)
Sida 605
Hejar också på för menskoppen!
Ang spikmatta låter det lite läskigt!
Och ang bärsaker så hade vi en babybjörn sele till A som vi lånade av svägerskan, skulle vi ha köpt något eget hade jag förespråkat en bärsjal!
Vi har dock använt den jättemycket, men inte på ett tag nu, han håller dessutom på att bli för tjock för den (högst 12kg), så nu har svägerskan fått tillbaka den i helgen!
Nu vaknade sonen! på återseende!
Är fortfarande inte ikapp, men slänger ut en fråga innan jag fortsätter med ikapp läsningen!
När jag går på gympan på måndagar har jag märkt att jag får typ som kramp i framsidan av låren (i höjd med ljumskarna fast på framsidan) när jag gör situps och liknande övningar! Någon som har en idé på vad det kan bero på/vad jag kan göra åt det? Senast jag tränade (som var ganska långt innan A blev till) märkte jag aldrig detta problem!
Annars sitter jag som på nålar idag, då maken ringde och sa att våra bästa vänner är på väg till förlossningen pga för högt blodtryck (vilket hon har haft ett par veckor nu) och att de hade blivit tillsagda att ta med sig väskan!! (bf 17 april)
Så, nu ska jag läsa ikapp!
Spåtanter har jag svårt att tro på helt och hållet, men ändå tycker jag att det är väldigt spännande! Lixom drömtydning, feng shui och annat mystiskt! (s 607)
sida 610
Ore: skönt att få det ur sig till chefen och att chefen verkade ta det bra och inte skulle avslöja "mer än nödvändigt"...
Nu verkar det dock som att sonen behöver somnas!
Jag återkommer! (men funderar lite på när jag kommer hinna i fatt men det ska gå!!)
på er!