Barnkarusellen snurrar vidare
Nahe! Nu ska jag ut i solen igen! Trevlig helg på er!
Nahe! Nu ska jag ut i solen igen! Trevlig helg på er!
STort grattis Tågjäntan!
Igår fick även våra vänner (äntligen) en bebis.. En liten tjej! Ska hälsa på odm imorgon förmodligen! Så mysigt.. Blir nästan avundsjuk juh!
MrsB: Fy vad tråkigt med era sjukdomar! Typiskt att inte maken är hemma heller! Men nu är väl hockeyn (snart?) slut...? Så det blir lite lugnare iaf!
Vickan: Grattis i efterskott! Lät som det blev en himla bra födelsedag(s helg)!!!
MrsB: Hoppas att ni är på bättringsvägen ordentligt nu och ett super stort grattis till tentan!
Ore: Vad bra att det känns ok efter tävlingen! Detta var sista eller hur var det du tänkte?
Liten: Jobbigt att ni inte heller är pigga!
Bs: Lycka till hos gyn!
Här har vi "överlevt" en ganska fullspäckad helg känns det som, särskilt när jag varit ganska förkyld samtidigt! Är jag iofs fortfarande men idag är första dagen som jag känner mig piggare, så det går åt rätt håll!
Nu ska jag bara bestämma mig om jag ska gympa ikväll eller inte!
Vi var och tittade på eternithuset i går! Det var lätt det huset vi fått bäst känsla i! Stort som bara den (11! rum)och man blev nästan yr! Men precis allt behöver renoveras! Han hade heller inte funderat på något pris när vi frågade, men allt hänger juh på priset, för vi måste juh ta ställning till om vi har råd (både rent ekonomiskt och energimässigt)!
Vi ska även titta på ett hus idag, men vi har inte varit så intresserade av det någon gång och kanske minst nu efter igår!
Sen träffade vi juh senaste tillskottet i bekantskapskretsen, och jag skulle kunna svära på att A inte har varit så liten någon gång!
Såå mysigt och roligt att träffa dom! Kändes också väldigt skumt att vara och hälsa på BB där man själv varit för inte såå jättelänge sedan!
Liten med Mindre skrev 2009-04-06 10:01:43 följande:
Förresten så är både min mormor och makens farmor inte helt ok! Jobbigt! Är mer orolig för makens farmor dock då hon är 96 år. Mormor blir "bara" 70 i år.. Mormor ska opereras så det är juh tänkt att det ska bli bra..
Farmorn känns mer som hon har gett upp, äter inte, vill inget.. Jaja nu ska jag plocka ihop lite grejer vi behöver med oss när vi ska träffa A's mormor och kusinerna!
fru AM skrev 2009-04-06 13:09:01 följande:
Jag är hittills den som mest håller traditionen levande, är juh bara 23..
Annars är en annan "rolig" (mest konstig egentligen..) sak att makens pappa är ett år yngre än min mormor.. (Dock är hans mamma ganska mycket yngre)
Annars skickar jag kramar till alla som har tråkigt, inte är pigga och allt annat!
Nu ska jag packa ut i bilen inför vi ska till visningen!
Bs skönt att det såg bättre ut hos gyn iaf!