• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Nu har jag pratat med killen som har huset med eternitplattor jag pratat om innan.. Förmodligen ska vi titta på det på söndag, han skulle höra av sig! han sa också att det varit någon annan och tittat på det! Förutom att han frågade om vi var händiga och jag tyckte att han sa hemliga och svarade glatt nä, så gick samtalet bra!

• MSW

fru AM skrev 2009-04-02 11:10:37 följande:

MSW: hemliga/händiga
    han skrattade lite och tyckte att händig bör man nog vara om man köper ett gammalt hus! Jaja, vi är inte världens händigaste heller för den delen, men hade kanske inte svarat så intenstivt ja på det om jag hört ordentligt..
  • MSW

fru AM skrev 2009-04-02 11:15:50 följande:

Men du svarade väl inte JA på om ni var hemliga!? Det här blir roligare och roligare!
    Haha, förvirringen fortsätter, nä jag svarade naturligtvis nej att vi inte var hemliga.. (tänkte att kanske menade om han kunde hitta vårt tlfnnr eller så..)
  • MSW

Mitt inlägg passade inte riktigt efter kokos!
    Cancer är juh obehagligt som det är, när det dessutom är barn...

• MSW

Muggles: blir det inte lite asiatiskt om du lägger till rött? Annars funkar juh egentligen alla färger ihop med vitt och svart!

Ego: Ibland är det trots allt bra skönt att bo i hyresrätt! Vi har ett läckande rör på toa, ganska skönt att bara ringa och be hyresvärden fixa..

Nu ska jag plocka i ordning lite snabbt och lätt innan vaktmästaren kommer och sen ska jag ut i solen!

• MSW

Piggis: Så spännande med flytten! Om Amanda är så nära att klättra ur tycker jag (som inte är i närheten ännu) att det väl kan vara bra med ny säng.. Fast kanske det rör till lite väl mycket att byta i samband med flytt? Å andra sidan kanske det är lättare att vänja sig vid ny säng när allt är nytt? (vad vet jag.. )

• MSW

Sitter här med en förkylning som började märkas i natt och som blivit värre och värre under dagen känns det som! Känns mest i svalget och ögonen, men även lite rinn i näsan! A har varit snorig ett tag nu, så det är väl därifrån det kommer!

Annars sitter jag och väntar på att maken ska komma hem (jobbar över) så vi kan äta!

• MSW

Freeedaaag!!

Läcker fortfarande.. Rörmokaren ska komma idag, förmodligen runt lunch tid. Förhoppningsvis kan han fixa det idag! Så är läget!

Fortfarande fördkyld, verken sämre eller bättre tror jag!

Muggles: Det beror juh på hur mycket rött du tar in, om det blir för intensivt.. Fast hittar du ingen bra röd så hjälper det juh inte iaf..

• MSW

Ang nybakat bröd, ibland när jag var liten och fick ont i magen var det enda som hjälpte mammas nybakade bröd.. Vissa gånger hjälpte det dock med att kramas lite med mamma!
    Kanske helt enkelt var så att jag egentligen inte hade så ont i magen.. Fast jag kommer inte ihåg att jag lurades medvetet, så förmodligen trodde jag väl på det själv..

Annars tycker jag det är jättespännande med temparna.. (sen är de juh inte riktigt som de ska på er..) så jag tror att jag ska börja tempa, när kroppen satts igång igen efter amningen! Mest för att kolla om den "gör som den ska"..

• MSW

Ore: Tycker den första ser snyggare ut.. Fast är lite svårt att avgöra på bild..

Nenne: Stackars kissar.. dessutom skulle jag vilja se den katt som det går att låta en peruk ligga kvar någon längre stund! Vart kommer allt ifrån alltså!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare