EA - Stort grattis på födelsedan!!! Hoppas det blir en jättebra dag och att alla älskar era cupcakes!
Ore - Usch så tungt. Den j-kla tanten alltså . Ja, ju mer man hoppas, desto tyngre blir fallet. Men man kan ju inte låta bli. Skickar stor varm kram!
Nenne - Goda nyheter med inseminationen! Ska hålla tummarna! Bra oxå att du fick en förklaring på tantens konstiga beteende sist. Vad trodde om den cystan denna cykeln då? Skulle den kunna jävlas igen?
Tinga - Tack för länken - men vad synd att det gått över er gräns. Håller helt med någon tidigare som skrev att det trots allt måste vara rimliga pengar så man har råd att göra något annat än att bo. Hoppas det kommer upp något nytt snart!
Liten - Vad jobbigt att Mindre blev så förkyld i helgen. Det är ju urstressande när ens unge håller hela sällskapet vakna. Been there, done that... Man vet att de inte kan hjälpa det, men stressande är det i vilket fall.
Lät som en kul gympa iaf!
Lappis - Hoppas CvL hör av sig fort och att de har någon hjälp att erbuda med!
Piggelin - Skönt att rensa ur! Det är så gott att hinna med sånt innan flytten för man har ju ingen lust att släpa på grejerna dubbla gånger. Och vad gäller melodifestivalen så missade du som sagt absolut nada. Men det finns ju fler chanser. Melodifestivalen håller ju numera på större delen av våren...
Muggles - Hmmm, konstig reaktion från den där killen. Mina gissningar är att antingen stämmer inte personkemin. Du kanske påminner honom om nåt gammal ex eller nåt? Eller oxå har han lite för mycket respekt för dig och vill göra ett gott intryck vilket resulterar i motsatt resultat. Vågar inte fråga och undviker dig för att på så sätt slippa undan. Inte det bästa sättet att lösa en situation på, men jag kan ha tendenser att bli sån själv ibland. Typ träffa nye pojkvännens föräldrar för första gången - blir som en jävla mussla och lyckas på så sätt att verka både kylig och ointresserad när det i själva verket är precis det jag vill undvika... Jaja, spekulationer... Jag skulle nog ligga lågt om jag vore du. Det är trots allt du som eg har övertaget. Tids nog tvingas han nog till kontakt och då är det lättare att se (eller fråga) vad felet är.
Nähä, nu måste jag gå och hämta min lilla surpuppa. Tog med Matilda på picknick idag. Fixade fika med varm choklad och var och lekte på en jättelekpark, åkte pulka och kollade på nyfödda killingar och lammungar och matade änder. Trodde förstås ungen skulle bli i extas, men istället har hon bara tjurat. Typiskt när man gjort sig till. Sen somnade hon förstås i bilen på väg hem och jag la över henne i sängen så fort vi kom innanför dörren, men inte somnar hon om. Suck. Kan bli en kul eftermiddag...