Barnkarusellen snurrar vidare
Fast de har inte min mailadress! Tror jag
Inga smygisar här??? *jag gömmer mig bakom skärmen så kanske de törs titta fram*
Lappis: lilla kaninsvansen räknas inte som toktofs i detta sammanhang!
*blev lite rädd jag också*
och de små svarta kulorna på golvet
Cicci: detta med om du är försäkrad i v 28 + 6 MÅSTE de kunna svara på! Det är ju de som satt gränsen till att börja med. Kräv ett svar från IF!
I övrigt har jag glömt allt jag skulle kommentera.
Nu försvinner jag igen. Kram.
Cicci: tycker ändå att de ska bekräfta att försäkringen räcker fram t o m v 28 + 6. Det är ju total förvirring som råder angående graviditetsveckor - i alla läger. Det är ju inte kul om de kommer i efterhand och säger att nej - v 28 + 6 räknas som v 29 ... Det måste de ta ställning till NU. Du ska ha det svart på vitt!
Cicci: angående resan - det är inte så att maken kan slå knut på sig själv och följa med till Dubai? Om han nu inte vill att ni åker själva ... Det är ju trots allt sista resan innan tvåbarnscirkusen?
Hej alla!
Tror att EA tycker det blev lite jobbigt just nu ... Och/eller så jobbar hon!
Vickan - förvirrande med antiklimaxbesked. Men som sagt två gånger är ingen gång i klinisk gynekologi. Desto värre för människan. Hoppas ändå att du hittar kraft och mod att försöka igen.
Frejis: Skönt med pyre på ultraljud! Dee här myomen - växer de? Eller kan vi hoppas på att snarare pyret växer och trycker undan myomen? Går det att operera bort dem under pågående graviditet. Vad ÄR myom förresten?
Cicci: Aha - då förstår jag att maken inte kan åka. Visste inte att han var egen heller. Det låter som om försäkringsbolaget sätter käppar i hjulet för denna resa - det är ju eras villkor som gäller för om försäkringen gäller eller ej. Det går inte att teckna någon tilläggsförsäkring - separat reseförsäkring för denna resa tänkte jag på - eller få hjälp via t ex Amex?