• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Haha - länken till familjeliv här nedan ... JAG klickade på den för en halvtimma sedan och sedan dess försökt hitta någon kul tråd att följa. Men det finns ingen.

Liten: Yxtaholm: vi hamnade i ett rum "uppe på vinden" med snedtak och härligt "uppbyggt" badrum. Hoppas ni får en fin weekend!

• fru AM

Dags att ta sig till lunchdaten på Rappnes i Ulriksdal ... Tjing!

• fru AM

Angående FL-banners så ligger den nog lite varstans av den enkla anledningen att det är samma företag som äger både Familjeliv och Bröllopstorget! Sorry!

• fru AM

De vill att vi ska vara på båda ställena? Eller så lägger de in sina egna banners när de har ont om externa annonsörer?

• fru AM

Tinga: låter jobbigt med killarnas matstrul. Plus att jag vet hur det kan kännas när man är hemma med bebis (i ditt fall två bebisar) som vill ha stimulans - förutom full markservice ... Finns det öppen förskola i din stad? För mig var det något av en räddning att gå dit och träffa andra barnlediga, låta barnet bli stimulerat av andra personer - om så bara under en liten sångsamling. Ofta är ju personalen på öppna förskolan väldigt taggade på barn och sugna på att hålla, bära, vyssja och hjälpa till.

Mammakompisarna var ju också bra att träffa och promenera/leka med ... Har du någon mammagrupp?

• fru AM

Muggles: håller tummarna (hur ska jag nu kunna hålla kaffekoppen också?)!

• fru AM

Hörnet riddargatan

Eller Italiano på Nybrogatan (även där hörnet riddargatan)

• fru AM

Muntra fruarna låter kul - bättre än 4 timmars King Lear på träbänk vilket nog är min senaste (sista?) teaterupplevelse

Teatergrillen är ju ett annat ställe (Smålandsgatan/Nybrogatan) men kanske lite trendigt för svärisarna?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare