• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

NEJ! Jag har gjort det igen. Gått in på Familjeliv för att läsa om svinkoppor. Nu vet jag att det aldrig kommer gå över, det kommer komma tillbaka om och om igen och inga krämer eller behndlingar hjälper. Dessutom kommer det sprida sig till hela släkten och alla kommer se ut sm stora Vesuviopizzor om bara ett par månader. hurra

• fru AM

MSW: är det inte eternit som innehåller asbest? Och alltså inte är så bra att hålla på att mecka med? Och om man nu ska ta bort den så blir det ganska dyrt med tanke på riskhanteringen?

Fast å andra sidan så kan det ju vara skönt att bli av med ett asbesthölje på huset ...? Undrar vad det kan kosta.

• fru AM

Koko: Könet på UL: ses tydligast när de mäter lårbenet om de då får en bild som ser ut som om bebin sitter på en glasskiva (underifrån) - då ser man de karakteristiska strecken ... Fast vår lille kille satt med benen ihopknipna så man såg ingenting ...

• fru AM

Koko igen: Fick ni en DVD med er så kan ni ju kolla på den (jag satt och tog fram stillbilder från DVD:n

• fru AM

Ore: utslag på armarna verkar faktiskt jobbigare än runt munnen. Armarna fladdrar ju omkring mer ... Jag ville sprinta iväg till doktorn redan idag men maken tyckte vi skulle avvakta. Imorgon är det hans tur att ha heldag med alsolspriten ... Så då blir det väl doktorn på torsdag

Just nu finns det inget jag vet mer om än just svinkoppor ... tack google.

Ska snart gå ut och försöka få henne att sova middag i vagnen.
    Igår vägrade hon att vila och slocknade i soffan mellan 17-19.30 och gick sen inte och la sig förrän kl 23.30 och tvingade hela familjen att titta på Barbiefilm + Råttatouille hela kvällen.

Koko: ang bebisstorlek - jo men jag är rädd att han redan är gigantisk i v 38-39 ...

• fru AM

MSW: just nu lutar det mer åt igångsättning. Men det är varannan dag ungefär. Det är lite lustigt - min BM propagerar för kejsarsnitt!

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-24 13:36:55 följande:
    Shit ... jag menar ju EA!!!
    Ja jag tänkte väl det (satt förgäves och försökte lista ut vad JAG hade presterat ... )
  • fru AM
    Ore skrev 2009-03-24 13:51:22 följande:
    AM: Det är säkert något du presterat, så ta åt dig i alla fall
    Haha ja det var väl faktiskt lite så jag tänkte ... Jag har t ex torkat svinkoppor 4 ggr idag och smörjt med salva två gånger och fått Busan att sova ... (var tvungen att muta med nya nappar).
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare