Barnkarusellen snurrar vidare
Hajar är hemska också.
Nenne: bra namn!
NU gick målaren! Nu är hallen officiellt klar (tills maken kommer hem och går igenom arbetet med lupp och sedan börjar peka på små fel ... Men än så länge är jag lycklig!)
Men muggles har väl fått order av gyn att vänta en månad innan de skjuter skarpt (kopparjonerna)?
När det gäller småkryp vill jag nog ändå slå fast att HUVIDLÖSS är det värstavärsta.
(Nenne: haha - myrstackarna!)
Vännerfan: Hej! Har du sett Mios vitrinskåp?:
www.mio.se/Sortiment/Forvaring/BokhyllorSkap/Folke/
Ettnågot för litet men snyggt och stilrent finns här:
www.nilssonsilammhult.se/hyll.html
Telis: Hej och välkommen hem till Stockholm! Tänk jag hade helt missat att du åkte iväg utan maken! Förstår att du saknat honom. Måste ge dig en eloge för din lilla reseskildring. T o m jag som är hopplös på skidor blev sugen på att åka till din by!
Hej alla andra också och stor kram till alla som vill ha och extra stor till dem som känner sig ynkliga!
"Inte vara klara" är kanske en vacker efterhandskonstruktion också ... Pappan förevisade stolt en holländsk storfamiljcykel med plats för minst fyra barn i en stor låda framtill (som en flakmoppe ungefär - fast med högre kanter)
Liten: härligt med slottsweekend! På Yxstaholm hade jag och maekn vårt första slottsäventyr tillsammans. Det är verkligen vackert. God mat vill jag minnas också! Vet du var ni bor?
Träffade Cicci utanför dagis i morse - hon åker vid 14 idag till Dubai. Här i det regngrå är man lite avis! Fast resan dit verkade lite jobbig ... framme vid 3 inatt. Cicci, kikar du in så återigen: lycka till!