Nenne - ÅH vad härligt! Och starta i mitten av april, det är inte långt kvar dit ju... Och så en katt med... Skulle också välja en livlig katt!
Och om lappis funderar på FET då i maj också... Oj oj oj, jag tror jag får skicka tummarna på träningsläger innan dess, för att de ska klara av allt tumhållande...
BS: Tror också att Budapest är en härlig stad att bara spatsera omkring i, och sätta sig på ett café och bara njuta av livet. Är nog även prisvärt med spa-behandlingar där, så det kanske ni ska passa på (säger jag som fått hela kroppen spa-behandlad i helgen - helt gratis...) Men det är verkligen suveränt skönt!
Magknip, hosta och sega tanter... Hoppas det går över snart. (Ja, tanterna kan ju dra något gammalt över sig och hålla sig undan i minst nio månader eller nåt...)
Liten: Hoppas du hittar en positiv spiral, som du kan börja snurra i... Du har ju fått en del råd, många bra sådana också. Tror inte det är fel att nämna för maken att du känner dig litet nere. Finns inget du kan komma på som skulle muntra upp dig? En dag i vårsolen, kanske. Fixa barnvakt och vara bara ni två? Eller något annat...