Barnkarusellen snurrar vidare
Jag längtar också efter påsk!!! Men halvdag på torsdag kan jag nog se mig i stjärnorna efter. Om allt flyter på kanske jag kan komma iväg någorlunda tidigt...
koko: usch vad läskigt med magsmärtor... Skönt att det inte var någon fara med bebisen. Hoppas det gick bra för de andra också...
Izzie: Jag tycker också jag gjorde rätt som berättade, och det tyckte övriga kompisar också. Men det är ingen annan som ska ha barn, vad jag vet.
Jag sa det ju strax innan vi skildes åt, ifall hon skulle bli ledsen. Och både jag och andra tyckte att det syntes ganska mycket besvikelse i hennes ansiktsuttryck. Det som gnager mig mest är ju att hon har varit väldigt öppen med att hon skulle sluta med p-piller vid årsskiftet. Jag har inte sagt ett ljud, utan det är först nu som kompisarna fått veta... Eftersom hon varit öppen med det, så kanske hon förväntat sig samma öppenhet från min sida?
Kalasmat: Beror ju litet på vad man vill ha, och hur många det gäller... Buffébord där man får plocka ihop sin egen sallad, hemmagjord lasagne, dubbelmarinerad fläskfilé med potatisgratäng och göra egna grillspett har nog varit de mest populära maträtterna jag har haft...