• Frejis

Barnkarusellen snurrar vidare

Kängu - då är ju du väldigt duktig som blir klar så fort. Ämnet här är ledarskap och organisation, med nackdelen att det är så förfärligt mycket litteratur. Men med bra internetuppkoppling kommer det att ge sig (typ jag blir klar ett halvår senare eller något

Ore - jaha, det var först nästa vecka, då väntar jag med spänning.
    Molvärk i äggstockarna är annars ett symptom här, har aldrig förstått hur det känns.

Koko - skjutdörrar, vad är det för märke ni har? Är ni nöjda? Jag funderar nämligen på att göra om sovrummet här hemma och vi har ju vanliga garderobber, 7 dörrar och ett skåp från IKEA; det hela tar rätt mycket plats och skulle kunna se lite mer enhetligt ut om man säger så.

• Frejis

Jag verkar ramla in direkt i en mycket trevlig diskussion So nice!

Skickar med en stor kram till Lappis! Förstår helt hur du känner och hoppas att det snart ska bli slut på sådana citronkänningar *det där ordet har väl inte använts här på ett tag eller?*

Nenne - aladåber på gång... då är det väl dags för förebyggande åtgärder så att det inte ska bli för sent. Ägg är oförutsägbara rackare

Hm, EAs muffins måste vara riktigt goda *minns nu alla recept som jag såg när jag läste ikapp* själv har jag ätit tre fyra praliner med riktigt mörk choklad, gott!

Vad ska vi bruncha nästa sönda? Anglais eller något annat? Hur många blir vi?

• Frejis

Hm, hade kunnat hitta lämpligare tidpunkt för mina frågor än fredag 16.30 Men men bättre sent än aldrig

• Frejis

Hej Nenne

Är man inte lycklig när men inte vet sådant?

• Frejis

Trevlig kväll alla
    *jag väntar på min egen restaurangsutgång och bio i ett par timmar till, men snart...*

• Frejis

Lappis - stor stor styrkekram till dig! Hoppas att CvL ger upp sin vänta-och-se strategin och kommer på med ett bättre förslag som fungerar för dig. Det hela låter väldigt jobbigt.

Ore - kram till dig med! Dumma tant

Nenne - spännande med insemination på onsdag. Nu gäller det, det börjar hända saker! Tycker fö att det är bra att de upptäckt cystan.

Grattis EA och herr EA!

Muggles - vilken konstig människa, tror dock att han kanske har svårt för en kvinnlig chef. Svårhanterbart.

Ego - här är det nollsymptom förutom molvärk i magen och gaser (blä!). Och så har jag ångest från hell som jag lyckas hantera på dagen, men som spökar på nätterna. Vaknar varenda natt och kan inte somna om och så blir jag extremt trött på dagen.
    Har bokat tid för ultraljud i början på mars, men vad hjälper det i väntan på missfall när som helst? Det känns hur långt som helst och så spelas bandet upp från förra gången om och om igen.

• Frejis

Telis - Avis och ännu mer sugen på Kalifornien blev jag!

• Frejis

Jaaa, eller när ni börjar prata om hur skönt det ska blir precis innan ni ska åka

• Frejis

*ännu en brunchare hör av sig* AM, den föreslagna tiden fungerar alldeles utmärkt för mig.

Skickar med en megastor kram till Cicci med förhoppningar om att det hela ordnar sig. Var faktiskt på väg att skriva att du som är så duktig och stark förjänar någonting bättre eller i alla fall inte bli behandlad så här *nu har jag skrivit det ändå * Stor kram!

Lappis - vad bra att du har fått prata med en doktor som kan tänkas remittera dig vidare. Håller tummarna att det går bra idag!

Vickan - mm, vårdapparaten är trevlig och den ger mig ångest bara jag tänker på alla möten med den i framtiden. Men det är bara att forcera den med all kraft

Får nöja mig med mitt inbokade VUL i början av mars då jag får träffa den trevlige gyn i Södertälje.

Måste rusa. Kram

• Frejis

Frullan - japp, Cicci har kommit hem.

Har en tid för ultraljud hos min favvodoktor 2/3 så det gäller att stå ut tills dess.

Kommer du med och brunchar med oss på Elverket på söndag?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare