Barnkarusellen snurrar vidare
precis som om min tumhållning blir den avgörande faktorn för hur bra det går....
Hybris????
precis som om min tumhållning blir den avgörande faktorn för hur bra det går....
Hybris????
Frejan: du är så klok....
själv är jag ett virrvarr av besatta tankar...
som du säger man borde ju inte oroa sig över 20-30 år framåt. Men sånt roar jag mig med!
Idiot!!!!!
Ang resor är jag fortfarande arg på ticket som inte låter en förlänga presentkort
Tror att vi gör så att vi bokar in en resa 1 år fram i tiden. Skulle man då inte kunna åka så måste man ju får boka om, eller hur?
Annars har jag ett rese "problem" som alla ni resglada kan få hjälpa till med. Fast det kvalar nog inte in på resa egentligen.
nåväl...
Mina föräldrar fyller år och jag skulle verkligen vilja ge dom en resa, helst till Rom. Men syrran vill vara med och hon har inte så mcyket stålars just nu så Rom blir för dyrt. Men då tänkte jag att man kunde skicka ut dom i skärgården kanske. Båtresa, boende, middag osv. Vad tror ni om det? jag kan inte komma på något annat att göra inom sverige. tips?
Men vart i skärgården?
Vill att det skall vara fint, mysigt, bra mat.
Har själv endagst bott på seglarhotellet i Sandhamn men det tycker jag inte är tillräckligt fint eller mysigt för päronen. men vad finns dte mer?
hjälp!
Mindre:
Jag kollade Utö, de verkade ha bra mat men ganska så enkelt och omysigt. Eller har nån varit där?
vad ni är söta som, försöker hjälpa till!!!!!
telis: låter som ett tips man ska komma ihåg till frmtiden men för föräldrarna känns inte toalett i korridor som ett alternativ.
Grinda är med på listan över potentiella ställen. Vet inte varför jag inte föll för det helt... hmmmmm... vill kanske ha mer lyx...
fan borde kanske gräva lite i plånkan och skicka dom till Rom. Eller????
Ahhh
där kom ju et till svar angående Grinda.
Näe då låter det inte som rätt...
Vill att päronen skall kunna dricka och äta gott i riktig lugn och ro.
BS: Det låter som du är nöjd med dagens bvc möte. Bra! Och dietist låter vel som en jätte bra grej! Toppen!
Morrn morrn tjejer
Har inte hunnit in än. Inte för att jag har jobbat... men det tar tid att fika och prata skit emd sina kollegor
Faan vad jag inte är värd lön idag
AM: tack för barnvagnslänken. Ska kolla upp den i em. Måste dock mäta rampen uppför trappen hemma och se om Uj och babyjoggern går upp där. Sen är det bara att försöka välja... kommer bli svårt med tanke på att jag är veligast i välden. tack också för tipset om dalarö strand. Såg så himla bra ut med Med menyerna osv. helmysigt. Men kan man åka båt dit? För det känns som om det vore pricket över i.
Annars så är Grinda och smådalarö gård med på listan. Kan ni inte ha en liten omröstning om vad jag ska välja ni är ju så bra på sånt.
BS: stackars maken!!! Och iris så klart.
Liten: hoppas tjejen blir frisk snart-
Faaaaan jag hinner inte kommentera allt?
Måste på möte med chefen? nu ska här bråkas.
tack för alla tips. vad ni är söta!
Mina föräldrar bor inte så långt från gripsholm så det känns inte spännande. Lidö lite för enkelt.
jag får luska vidare. men som sagt har ju tre kandidater nu. Ska bara kolla upp lite båtar.
Angående telefon så beställde jag en ny jobb telefon idag. Valde mellan Xperia X1 och C905. Sjävlklart Sony Ericsson eftersom jag är lokalpatriot och vill köpa svenskt... valet landade tillslut på C905 eftersom den har en 8,1 megapixels kamera och det käändes som om jag har mer nytta av den privat än en X1. Även fast experia är en himla cool telefon... valet var inte helt enkelt.
Angående tapeter så köpte vi svagt svagt gula tapeter med svaga medaljonger i silver på till vårt gästrum. De är super snygga, jätte milda och himla diskret mönster. Syns bäst om solen faller på. Vi har ju liksom EA samma användningsområde av vårt extra rum. Just nu är det gästrum men borren ska alldeles snart flytta in där. Då kommer visserligen bäddsoffan stå kvar så även gäster får bo där. Så därför passade diskreta tapeter så bra. Kan faktiskt ha varit borås tapeter... hmmmm, var nåt stort märke iallafall.
hej tjejer
EA spännande. Kan säga att nu börjar jag ritkigt tro saker... spännande!!!! Känner igen just det där om flytningarna....
Ihghhhhhhhhhhhh spännande!
Annars har jag plöjt en del i barnvagnstråden som AM länkade till. Jääääklar vad lång.
Funderar mellan urban jungel, babytravel som cicci köpte och en easy walker.
Enkelt va???
Måste ju bara kolla upp emd rampen hemma osv...
bara det....
Annars har jag inte mycket att säga om nåt...
Förutom
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD SKÖNT ATT DET ÄR F`REDAG!!!!!!
hejsan tjejer
Tillbaka från diverse möten och lunch. Men funderar på att åka snart. Det är ju ändå fredag....
Dessutom så funderar jag på att åka förbi babyland här i s-täje på vägen hem för dom har 50% på allt i butiken idag. De säljer ju ut eftersom det är rökstkadat. Men jag är ute efter bla en potta och det kan vel inte påverkas så mycket av rökskada tycker man.
Kokos: härligt med bra cub resultat! Skönt! Och visst är utvecklingen kul Borren har hållt på att snurrat ett bra tag och tycker det är jätte kul Dansar gör han också så himla gulligt.
Cicci: Skönt med bra Bm besök. Har all oro du hade förut släppt nu? Din första tid som gravid var ju tung emd mycket känslor efter aborten. Hoppas det är bra nu.
Annars så gjorde hela hjärtljudsdiskussionen mig deppig igen
tyvvär så tror ju jag också på att låga hjärtljud=kille vilket bevisar att det jag har i magen är en kille. Hade ju 130 sist
varför blir jag så ledsen jag VET ju att det är en kille!!!!!!!1