Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Barnkarusellen snurrar vidare

AM
    där fick jag min efterfrågade uppdatering!
    Okej håller tummarna 11.

• Fru FruLLan

Min förhud är ju dödstyst! Knappt märkbar alls...

Du ska inte använda din stora näverlur till att lyssna så förbannat nenne
    blås i den vettja....
    och ät korv....

BF den 22/6 fast jag planerar att föda den 14/6 anser att detär ett bättre datum och så är man hemma till midsommar och snapsen...

Undrar bara hur jag ska få ut roffe tidigare...
    brås han på brorsan så är de vel snarare åt andra hållet. Fast det ställer jag inte upp på!

Tinga: grattis till maten förresten
    och nu menar jag inte fotmaten till fiskarana utan till att grabbarna börjat käka!

• Fru FruLLan

piggis: kan de inte göra jobbet lite senare istället? Låter mer värt än prylar för 10000kr

• Fru FruLLan

Liten: När du
    Roffe verkar vara lika...hmmm hur ska jag uttrycka det... EGEN som storebror sin.
    han ligger på tvären. var hos BM igår och hon kunde inte mäta magen pga av det. magen hade enligt måttet då KRYMPT 5 cm men det stämemr ju inte. Utan berodde på att Roffe låg på tvärsen. Han sparkar på ena sidan och krafsar med fingrarna på andra sidan. Eftersom han är totalt helgalen så rör sig min mage hela tiden. Typ alienfilmerna. Förutom att han inte kommit ut rakt genom magen... ÄN
    Magen ser helt knäpp ut när den hoppar och är lnölig hela tiden. Borren tycker det är kul dock.

Känns som han är på väg ibland....
    galen liten kille!

• Fru FruLLan

Cicci
    Ja visst är det
    Roffe är så tokfult så det är sjukt.
    och sen att ROFFE är ett fenomen också

Typ lite tjock, skäggig gubbe i blåställ som jobbar i fabrik och är bullrig
    ROFFE!
    Men snäll...

Och passar PERFEKT på magen

kokos: näe inge mer sjukhus för dig!

• Fru FruLLan

nenne
    Och just studenfester.
    Kommer vara massa under roffes uppväxt så han kan dricka slattar på kalas, minderårig och bli pruttfull i ... smyg???!!!

• Fru FruLLan

Kanske kan man sno slattarna och ha på hans födelsekalas också. Vilken kostnadsbesparing!

• Fru FruLLan

Bara trädgårdstomten har förhudsmockasiner så....
    kanske självlysande...

eller bara väldigt mycket förhud

• Fru FruLLan

Det gick precis förbi ett gäng "Roffar" utanför mitt fönster. Roffarna skulle nog till matsalen...
    STEKT mat är det enda roffar äter, bara så att ni vet. Gärna på långtradar fik.

• Fru FruLLan

Gud vad mysigt nenne
    När piggis är ensam hemma, kan hon krypa upp i hammocken och kramas lite med förhudstomten. efter en bag in box kommer hon inte känna någon skillnad mot maken.
    Då behöver man ju inte känna sig ensam.
    vad bra!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare