Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Telemarkgrrl skrev 2009-03-04 13:49:15 följande:
    Nenne, vi får se om jag tar en Bombardino, jag tycker att dom ser lite läskiga ut. Räcker det inte med att jag tar ett glas rött åt dig istället? Lappis, ja på lördag är det vi åker.
    Jag antar att det ocså går för sig.
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    När ska du testa igen? Hoppas HOPPAS att det är över nu så ni kan sätta igång på ny kula och att allt går bra den här gången.

• nennesjuttioåtta

EA
    HEJA TJEJEN! När får du något besked?

Dags att testa dig sen, tycker jag. Kronan på verket!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-04 13:52:31 följande:
    Telis - är det en eller två veckor i år?nenne - attans vad högt du ligger! Enligt min gamla akup skulle du få rådet att sluta äta stark mat och dricka alkohol. Märker du någon skillnad när du haft ÄL? Helst ska ju den stegringen vara 0,5 grader.
    I know! Jag hade 36,5 första gången jag testade före ÄL. Men det har jag inte haft sen dess... Får se vad som händer, borde ju ha ÄL om några dagar. Jag skulle undvika stark och söt (socker) mat. Men han sa inget om alkohol men eftersom min lever förmodligen inte mår bra så tänkte jag undvika det med. Jag ska dit igen på måndag. Jäklar vilken skillnad det kändes i nålarna mot är jag gick hos min förra. Men hos henne var det skönare med vetekudde under fötterna så man slapp frysa. Nu fick jag en foliefilt och skakade tänder, men nästa gång blir det nog värmelampor...
  • nennesjuttioåtta

Har du varit hos din nya än (förlåt om jag glömt!)?

• nennesjuttioåtta

Ja just det, visst fick du örterna som blev helkaiko där?

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-04 13:55:35 följande:
    Bara en vecka i år.
    Bara en vecka är ju mer än ingen vecka. Tänk på oss som inte ska till alperna alls! Hur tror du det känns?!?! Va? VA?!?!

• nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-04 14:02:09 följande:
    Om hjälmen var det ENDA du hade på dig så var det ju ÄNNU mer intressant för grannarna att få en glutt!
    hahahah Precis min tanke också! *picture in my head*
  • nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-04 14:05:40 följande:
    Nenne,skitskumt med din temp!!!!har den med ditt höga järnvärde att göra?
    vet int. Läkarn hade ingen koll på hur tempen skulle vara (gamla gubbe) så han förstod nog inte sammanhanget.

Hej på dig förresten!
  • nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-04 14:10:30 följande:
    TACK förresten för era stötterop till att jag "gav svar på tal" till chefen.DET var tydligtn riktigt bra. För igår fick jag skjuts hem av henne och då bad hon tusen gånger om ursäkt och förklarade att det där skitskumma mailet (som jag blev så arg på och svarade på) var ett resultat av en jättehemsk och stressig dag för henne där bl a hennes handväska blev stulen och sedan ett samtal med hennes chef där han skrikit åt henne och varit skitsarg på henne....JAg tyckte synd om henne faktiskt. Visserligen ska man ju inte låta sådant ta överhanden ochs edan skicka ut mail, men visst, jag vet att jag själv säkert skulle blivit påverkad rejält i humöret efter en sådan dag så jag har ful förståelse. MEN jag tycker kasnke att med den erfarenhet hon har (hon är inte ny eller purung) så borde hon själv ha insett att hon inte skulle skickat mailet alls förrän en till två dagar senare när hon lugnat ner sig! men men.....Det kändes iallafall bra att hon bad om ursäkt! Jag tycker det är ett stort plus. Många chefer skulle aldrig göra ngt sådant. Säga vad man vill om min chef. Ibland är hon j-gt oproffsig, men hon är samtidigt vökdigt "prestigelös" och det gillar jag. Hon drar sig inte för att erkänna om hon gjort fel.
    Vad skönt! Kanske kom ursäkten av att någon vågade "skälla" tillbaka på svenskt vis?!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare