Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Mrs B
    Lycka till! Jag har inget bra tips men låt det synas att du verkligen verkligen vill ha jobbet!

• nennesjuttioåtta

faaaaaaan ja gär förkyld. IGEN! Smög sig på i onsdagskväll men det blev ju spinning ändå. Igår hade jag rinnsnuva så näsan är alldeles öm av allt papper (inte ens mjuka näsdukar är särskilt snälla till slut). Igår var vi på Anna Ternheim! Som tur var började jag inte nysa förrän efteråt... I helgen blir det SLAAAAPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Piggelin
    Hurra för försäljningen!! Synd att ni inte fick det pris ni ville ha men som sagt, den är såld och ett problem ur världen.

EA
    Massa flytningar?!? Jag väntar till söndag innan jag ropar Hurra.

• nennesjuttioåtta

jaaa tack frullan, jag glömde ju:

thank god it's friiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaayy!! *dansar disco*

• nennesjuttioåtta

Hej muffinstönt, ville du nåt, eller? Vi ses i andra tråden...

• nennesjuttioåtta

Liten
    bra tips! Fast jag har bara läppcerat här... Funka bra?!?!

• nennesjuttioåtta

Tack också. Detsamma!!!!!!!!!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

Godis låter som en bra grej!
    Tror du inte Mindre sover för att hon behöver ta igen sig? Det är ju ganska tufft att vara sjuk och sova är bra då. Jag tror inte du behöver oroa dig.

• nennesjuttioåtta

Frullan
    Jag tycker definitivt du ska söka hjälp, inte för att lösa könproblemet utan för att lösa dina tankar. Det är inte sunt! Vad är viktigast - barnet eller könet??? Du vet ju svaret och vet även att du inte tänker logiskt så varför inte få ett vettigt bollplank där du kan älta alla dina "förbjudna" tankar med? Jag förstår att alla har vi våra problem och att det inte alltid är roligt att vara gravid men eftersom jag inte ens kan bli gravid öht så blir jag nästan förbannad för en sån här _ursäkta_ bagatell. Du ville ju ha ett syskon till Borre - med 50% risk/chans att det blir endera könet - och ett syskon kommer han att få. Det är väl toppen?!?

• nennesjuttioåtta

jaa, ha det så skönt i alperna, telis!!!!!

Muggles bränner väl lårmusklerna i Åre nu... *mummelmummel*

• nennesjuttioåtta

Frullan
    Nu vet jag inte om ni ska ha fler barn men om detta är tänkt att vara den sista så lyssna på Cicci: NJUT av den här tiden!!!!

Cicci
    Du gjorde nog rätt efter det du visste då, inget att gräma sig över nu. på magen från mig med!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare