Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

ja min mamma har ju flera barn så det behöver ju inte vara kört men dock hade hon väldigt svårt men skyller ju å sin lutande livmoder (ni som minns det fina tipset från henne att köra bakifrån..:?!?). Min lutar dock åt sidan istället men det funkar ju inte med samma ställning då eftersom maken är pth. *något ironsik*

• nennesjuttioåtta

Koko
    Vad pratar du om nu?

• nennesjuttioåtta

WOAAH! SYMPTOM!

Fy fan vad internett är bra, nu har jag lagt diagnosen själv.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    har du haft hög temp hela tiden sen du plussade? Den har inte sjunkit än? Min ligger still nu på 36,8 sen några dagar tillbaka. Är på dag 15 idag. Får se vad som händer efter helgen (den vänder väl neråt då, den jäveln).

• nennesjuttioåtta

B-vitaminbrist är associerat med ofrivillig barnlöshet, missfall och fosterskador.

• nennesjuttioåtta

Liten
    jag tror nog han hunnit utforska hela slidan faktiskt.
    jaaa skicka snusk-sms redan nu! Moahahahaah! Mysigt!!

Lapinette
    Du ska ha ÄL snart, va? Eller har du i så fall haft det redan?!! Men... cyklar vi samtidigt annars nu igen? Vad festligt!

• nennesjuttioåtta

Koko
    *tillber google*
    Vi får se vad läkarn säger nästa vecka men eftersom de tär ärftligt så ligger det väl bra till hands? Och jag kanske har så pass hög brist att det påverkar fertiliteten... *spekulerar desperat*

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-03-06 14:33:57 följande:
    Nenne, länka länka! Min brist upptäcktes ju när jag redan var gravid med conny.
    Det stod nästan längst ned i din första länk.
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-06 14:35:06 följande:
    Jag borde ha ÄL fr o m idag och ett par dagar framåt ... men undrar om jag verkligen har det då tempen ligger så högt??!!
    Ja min är ju alldeles knas så jag kanske hoppar över den här gången då. Fast förra månaden med Puregon så låg tempen rätt högt då med alldeles före ÄL så sjönk den men sen orkade jag inte tempa så jag vet inte vad som hände sen.
  • nennesjuttioåtta

Koko
    ja, jag började nästan rodna här. *fniss*
    Zinkpasta på näsan - Telis! Det är det enda som hjälper alltså. *värsta svängen hökarhängen*

Pökarägnen?!?!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare