Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

fru AM skrev 2009-03-06 16:15:09 följande:

Nej jag vet - det är dyrt med sprutlackering ... Finns det inte någon sprutlackeringsskola där de utför elevbehandlingar (som med massageskolor o dyl)? Det behöver ju inte bli perfekt - bara man slipper det där rinnet och irritationen att missa sidor hela tiden!
    Ett sprut för 200 spänn, det borde ju finnas en marknad för det!
  • nennesjuttioåtta

Telis
    nej det är sant. Men samtidigt är jag slav under "gör-det-själv". Jävla Martin Timell!

• nennesjuttioåtta

Hmmm... Fast det känns inte rätt att sprutlackera gamla Leksandsstolar. Nåja, jag hade ju ändå tänkt avvakta till våren så att vi kan måla ute. Då hinner man tänka också!

• nennesjuttioåtta

Men får se om jag kan övertyga maken också om den briljanta idén...

Polaren Roger kan säkert hjälpa!

• nennesjuttioåtta

Ja, en del färger är ju mer eller mindre flytbenägna och jämnar till sig sen. Vickan!!!!! Hellåååååå!

Hej igen kokisen!

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-03-06 16:26:44 följande:
    Det värsta med att måla gamla stolar med spjälor är ju förarbetet! Har 4 eller 6 stolar som får bo i förrådet eftersom jag inte orkar skrapa/luta dem...
    jag har ju sån tur att de är träfärgade redan, men de är inte tillräckligt fina i träet för att få vara så.
  • nennesjuttioåtta

EA
    Kolla din morgontemp imorgon! Har du lila blygdläppar?

• nennesjuttioåtta

Hur känns tappen?

*fl-skadad*

• nennesjuttioåtta

Koko
    I know!!! Nej inte jag heller, det enda jag fattade var att den satt snett. Imorse kände jag efter om den var öppen eller stängd men jag känner ingen skillnad. Och det verkar som att det ändå är olika så varför orka peta där men ändå... *gräv gräv*

• nennesjuttioåtta

AM
    Å nej! Vilket öde! Vad händer nu!!??!?!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare