Barnkarusellen snurrar vidare
nenne - de kan ju dö när och hur som ... ??!??
nenne - de kan ju dö när och hur som ... ??!??
Här var det teknik på hög nivå .... show warnings while clearing history!!! Borde kanske visas när man börjar bli full och bubblar gamla minnen?
Liten - *skrattar* nej, du tillhör inte en av dem som dödar ett pass genom att prata konstant. Jag har faktiskt kommit tillbaka och gått fler gånger (nu var det ett par år sedan) på dina pass. Jag tycker att spinning till viss del är mental träning ... man kör sitt race, i sin lilla egna värld och då blir jag störd av någon som bla, bla, bla genom hela låten. Lite prat i början, lite uppmaningar under vägen. That's it men då går jag på blå klasser och inte gula, där behövs det ju lite mer instruktion.
Ore - tell me! Köpte till både maken och mig samt bokade hotell. Biljetterna fick han i allahjärtans dag present och hotell + middag får han i födelsedag. Stackarn, inga överraskningar här inte.
nenne - det finns olika skolor gällande kort eller långtidsodling. Falun är de som förespråkar lång medan CvL tycker att embryot ska tillbaks asap till den miljö där den hör hemma (i livmodern).
Jag önskar just nu att de hade långtidsodlat mina ägg för att se vilka som överlever.... men det är ju enkelt att säga så här i efterhand och med 8 eskimåer i frysen.
Vilket så här i efterhand säkert hade varit toppen för vår del som får toppägg tillbaka men där något ändå uppenbarligen är fel. Enkelt att vara efterklok.
Fast å andra sidan ... hade varit jäkligt jobbigt att åka till Falun för alla VUL och blodprov.
Mrs B - härligt med en stöttande man som peppar upp självförtroendet när det sviktar. Go for it!
Ego - jag igen gällande långtidsodling. Kvaliteten i sig blir inte bättre med långtidsodling men sannolikheten att välja ut det allra bästa ägget stiger. Samtidigt så kan man aldrig veta om de ägg som inte klarar sig i långtidsodling HADE klarat sig i livmodern men å andra sidan har man många misslyckade försök och ett stort antal ägg så varför inte pröva?
Har nu läst på lite och förstått att man kan långtidodla eskimåer samt att frysa in dem på nytt. Sen får vi se vad min klinik tycker om det.
nenne - får inte en jäkla sten att stanna på min hand *muttrar*
Jag tror på den sista skörden!!!