Barnkarusellen snurrar vidare
IGEN! Åker du upp för att åka ned varje helg??!! Ja, borde boka en dagstur men själv tänker jag ägna helgen åt att sova. Det känns som evigheter sedan jag fick en hel låååång natts sömn.
IGEN! Åker du upp för att åka ned varje helg??!! Ja, borde boka en dagstur men själv tänker jag ägna helgen åt att sova. Det känns som evigheter sedan jag fick en hel låååång natts sömn.
Telis - glömde kommentera - vad skönt att slippe berg- och dalbanan! Själv är jag på en lugn, låg plan nivå just nu. Känner varken tjohooo eller skit i helvete men vet att så snart jag sätter igång igen så är jag fast.
nenne - japp, åka upp för att åka ned . Brukade ta någon sån tur per vinter men inte sen maken flytta hit ... han är inte lika begistrad över att gå upp typ 06.00 en lördag för att åka skidor.
Ahhhh... Telis, trodde du skulle åka utför. Ja, snart är det helg! Attans vad jag har längtat den här veckan. Den började med sömnproblem och förkylning men nu så där lagom till helgen är jag fit for fight igen !
Telis - du har väl inte helt gett upp? Jag menar även om du tillfälligt har hoppat av karusellen så ska du ju upp på den igen till sommaren.
Ahhhhh... där kom en nyhet! Så det kanske inte blir något ÄD? Har ni totalt, helt och hållet, lagt barn på hyllan? Känns det allt för bra att slippa oroa sig och våndas?
Ore - då ses vi på Ullevi!
Telis - ursäkta om jag blir närgången/allt för nyfiken. Undrar bara hur ni/du tänker och hur det känns att vara på "andra sidan". Jag är nog själv snart där.
Telis - det låter helt underbart! Och jag förstår dig då jag tänker likadant i vissa stunder ... och sen i andra så får jag den där längtan.
nenne - precis så är det! Mitt i all strävan om att nå ett plus så glömmer man bort varför man man vill dit. Ibland undrar jag varför i helsike utsätter jag mig för detta? Vi valde (och det är jag glad för) att endast göra 3 IVF så nu är det åtminstone slut med hormoner och sprutor ... men det mentala finns ju där ändå.
EA - ett tips, testa i helgen! Mycket skönare och du får tid att smälta resultatet.
Ahhh... läste inte om fest och test på söndag. Låter som en bra idé.