Lunch vid datorn idag, allt för att inte behöva jobba hela natten...
Hoppas ni har en mysig lunch idag, ni som skulle ses. Hade GÄRNA varit med, men arbetsbördan hindrar mig nästan från att resa mig från skrivbordet till och med...
Men det är ok, det är bara den här veckan, och beror ju på att jag var sjuk förra.
Vad bra ni skrivit kring UL och BF allihop! Känns så ovant för mig eftersom man inte flyttar BF (i stockholm) när det är ivf. Nu känns det som att h*n kan komma när som helst under hela augusti.
Frejis - Vad skönt att du fått tid för vul. Hoppas du också tycker han är bra!
Ore - När det gäller kvalité tycker jag tyvärr att Dell är jättedåliga. Vi hade Dell på jobbet förut, men har numera bara Lenovo (IBM). De är outstanding, men också dyrare. Kanske inget bra val om man betalar med sina nettopengar förstås...
Blivande FruL - Jättetråkigt besked!! Men jag säger som övriga, det är bättre att få ett besked än att, som nenne och lappis t ex, inte veta alls varför det inte fungerar, och behöva grubbla på det hela tiden. Hittar man ett fel går det ju i många fall att åtgärda (t ex mha icsi). Kram!
Sweet - Jag vill veta hur det funkar med katt, kattunge och spädbarn! Vi funderar ju på att skaffa en ny kompis till vår ensamma kisse, men jag är osäker på om man orkar med ett yrväder till? De är ju trots allt rätt "jobbiga" första året.
Nä, nu är nog min kvartslånga lunch slut... Kramar till alla!