Går in här efter att ha blivit utslängd från yahoo. Har iaf hunnit läsa att både A.M. och Mugglan tyckte det skulle passa med vitrinet Liatorp i vårt vardagsrum (vi har mailat om detta), så maken är iväg och köper det nu. Stort TACK för er välbehövliga input!!
A.M. Vilken supergooglare du är! Men det handlar nog väldigt mycket om att du känner till många web-sidor också, för ibland hittar man ju inte det man söker om man söker mer allmänt utan att gå in på särskild sida/affär.
Koko, hade missat att du fått ont i magen, men vilken tur att bebisen var ok!!
Hur ska man egentligen hantera den lille ligisten på knappt 2 år??? Har slagit upp AWs bok igen, för jag tänkte att jag måste ha missuppfattat nåt. Trodde att 2-åringen var glad och solig och började trotsa först vid 2 1/2?? Prinsen slänger maten på golvet och idag hällde han även ut allt vatten. På ren och skär jäkelskap. När jag skäller skäller han tillbaka, himlar med ögonen och så döljer sig ett illmarigt leende, så man blir skitarg. Men han bryr sig inte. Inte det minsta. Ska man bara skita i att bli arg då eller? Alltså, arg blir man ju, men ska man bara ta ut honom från rummet utan att skälla och bli sur? det har ju ändå ingen verkan.
Puh. Vi väntar besök av två familjer i helgen och har en jättelista på vad vi vill fixa innan dess. Men jag tror jag får inrikta mig på att skaffa blommor inne och ute och strunta i t.ex. att måla taklister. Ger nog ett trevligare intryck totalt sett. Ska ge mig på att baka Leilas kladdkakemuffins också. För nåt måste vi ju äta...
Ska inte babbla på mer om mitt nu, så ego jag känner mig. Intressant det ni skrev om Ores kompis och problematiken om detta förresten. Känner igen båda sidor av det.