Barnkarusellen snurrar vidare
Ore o EA - i min bok står det tydligt att man inte får slänga någon annans prylar. (till makens lättnad...)
Feng Shui ska väl skapa bra energier, och har jag röjt ut makens prylar kan ju effekten bli den motsatta.
Ore o EA - i min bok står det tydligt att man inte får slänga någon annans prylar. (till makens lättnad...)
Feng Shui ska väl skapa bra energier, och har jag röjt ut makens prylar kan ju effekten bli den motsatta.
Msw - jag blev helt manisk på att slänga saker när jag läst boken "Rensa i röran" (författaren jag länkade till). Tur kanske att det gick över. Men så här på vårkanten när allt känns inkört och statiskt så kommer lusten igen.
Trevlig kväll!
Nu ska jag iväg och göra av med rösten jag sparat på hela veckan.
MrsB - ska vi starta företag?? Mår också bra av att fixa ordning och reda. Fast när man är den enda som plockar och fixar är det förstås inte lika roligt längre - eller typ att andra inte uppskattar utan bara sabbar hela tiden...
(Nu är det inte maken min jag gnäller på.)
Godmorgon!
Fredag - och helg hos mina föräldrar att se framemot.
Kängu - maken har ett par vänner som också älskade att slänga och flytta. Hade grejorna inte används på 6 månader så åkte de ut...
Vilka sötnosar ni är allihop.
BS - stackars Iris och näsan. Krama om lillpluttan från mig med!
Hoppas att du kan hitta några GI recept på annat håll än Paulún. Tasteline som någon föreslog är säkert bra, istället för att blir trött och sluta.
Hmm...två av de som sades upp här, kommer att vara kvar men på andra tjänster (som inte är varseldrabbade). En kommer att återanställas på visstid i 5 månader. Det här är spännande... Snart kanske vi är fler än före varslen?
Skoj att folk får jobb, men intressant hur det sköts.
Lappis - låter urskönt med Barcelona. Trots att där inte är sommarvärme så här års.
Lofoten - det var faktiskt riktigt vackert. Är en sucker för branta berg och djupa dalar. Gärna med snö på toppen, och ogärna när det handlar om mitt eget humör.