Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

Barnkarusellen snurrar vidare

Heja Ore! Shopping är bra för humöret!

Muggles - synd att det inte var den enkla förklaringen då. Hmm...var lite ful mot honom och går fram o presentera dig (igen). "Hej, jag har hört att du har lite funderingar kring den och den produkten. Jag hoppas att jag som produktansvarig kan hjälpa dig med eventuella problem framöver. Bara att komma förbi." Eller nåt annat käckt lite småpinsamt för honom...

Inte min starka sida förstås, att sätta folk på plats.

• Liten med Mindre

Nä, vissa människor förstår man sig inte på. Säkert tycker någon likadant om mig.

I teorin skulle jag vilja kunna vara överdrivet artig, trevlig och korrekt mot såna människor som "ignorerar". Men i praktiken lyckas jag mest vara tjurig tonåring, eller nåt.

Mötesdags!

• Liten med Mindre

Nä, vissa människor förstår man sig inte på. Säkert tycker någon likadant om mig.

I teorin skulle jag vilja kunna vara överdrivet artig, trevlig och korrekt mot såna människor som "ignorerar". Men i praktiken lyckas jag mest vara tjurig tonåring, eller nåt.

Mötesdags!

• Liten med Mindre

Spännande - skickade visst två gånger bara för att datorn låste sig under sändning...

• Liten med Mindre

Madonna - vad skoj det skulle vara! FAst jag är lite seg när det kommer till konserter. Får nog se någon version på tv till nyår eller så. Då brukar de ju sända sånt.

• Liten med Mindre

Telis - goda idéer är till för att tas efter.

• Liten med Mindre

Frejis - massor med kramar! Hoppas att du hittar saker att sysselsätta dig med så att dagarna går fort, och du sover som en stock om nätterna! Förstår att oron finns där.

Cicci - stora kramar till dig med! Vet inte riktigt vad jag kan säga som kan pigga upp tillvaron. Min familj har sina sidor med, men jag lovar att gå hem och uppskatta dem för allt vad de är.

Lappis - vi bodde på First hotell G när vi var i Götet. Sov gott och det var märkligt tyst för att ligga uppepå stationen. Fräscht o fint. Frukosten på lördagen var bra, lugn och stillsam, smaskig. Frukosten på söndagen var kaotisk, rörig och med brist på mat (de fick springa till hemköp och handla bröd o ägg...). Invasionen av helg-Svenssons som ville goffa hotell frukost överraskade visst...

MrsB - skrutt med Maltes mage. Är det mer bananer o kokta morötter som gäller för att få stopp eller? Blåbärssoppa? Mer fett kan du säkert alltid ha i. Tänk på alla som äter LCHF-kost och stoppar i sig mängder med fett och mår rätt ok ändå.
    Du vet ju vilken sovmetod vi använt, och jag tänkte bara tipsa om en tråd som visar lite hur det kan vara att kura en 1-åring. Det tycks inte bli lättare med tiden, men det kanske kan inspirera till något som passar er? www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php&postdays=0&postorder=asc&start=0

Lappis - hoppas på god hjälp idag då! Nu får det vara nog med X! (Och om din gyn bara visste hur många som är beredda att hoppa på honom när han vågar sig hem, så skulle han nog gömma sig i jungeln och inte komma hit alls... )

Synd att missa brunchen. Får hoppas att casa-svärmor bjuder något gott istället. 25 cm snö ryktas det i alla fall.

Ansiktsbehandlingen var gudomligt skön. Fick fransarna färgade och det var inte lika skönt. Men det blev mycket mörkare än när jag gjort det själv, så nu står jag mascara-lös och blinkar med mina mörka fransar.

• Liten med Mindre

BS - roddbåt låter väl supermysigt. Då kan ni ta en lite tur och meta också när Iris börjar tycka sånt är kul. Fiska middag!

Hur har det gått med rygg/bäckenträningen? Hjälper sjukgymnastiken?

• Liten med Mindre

Ok, kanske svenskt lagom med fett till Malte är bäst.

(Läste om en tjej igår, som till frukost åt 3 kokta ägg mosade med en massa bregott. Kan ju inte påstå att det lät gott. Men var och en blir ju salig på sitt vis. Säkert någon som rynkar på näsan åt min mysko morgongröt. )

• Liten med Mindre

MrsB - kan han gnaga på popcorn eller riskakor?

Har fått amerianernas magsjukediet trumpetad för mig några gånger - BRAT: banana rice apple toast

Kanske något som går i killen? (fast han tog inte bitar, eller hur var det nu?)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare