Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Ha en skön helg alla! Nu packar jag ihop (ytterst välförtjänt. NOOOT!)

• nennesjuttioåtta

EA
    yrsel ....? Jag säger ingenting förrän på söndag...

Skicka resten av mirakelvattnet norrut för helsefyr!!!

• nennesjuttioåtta

jag visste inte ens att det fanns något som hette Champagnemottagning.

/en Jävla lantis.

• nennesjuttioåtta

nej, packa ihop var det. Åt ju sushi igår före konserten så det får väl bli hemlagat ikväll.

• nennesjuttioåtta

Hej hej!

Jag är helt chockad, trodde att du skulle plussa igår, EA! Hoppas att de svarar på gyn så att de kan kolla vad som hänt! Fast jag har ju haft 2 cykler om 40 dagar som jag iofs inte kollat varför de blev så men då kom ju ändå mensen till slut.

Mrs B
    Lycka till med både tenta och jobbesked! Oproffsigt av chefen för Maltes dagis!

Cicci
    Gött med Dubai! Jag längtar efter våren!

Muggles
    Ooooh låter som lårmjölksyreträningen gav resultat!

Lapinette
    Hur är magen idag?!?

Ego
    Fasen vilken produktiv helg vi haft! Fixat fönsterbräda i MDF med snygg fräsning och ändrat om telefonkopplingen (ok, jag erkänner att här var endast maken inblandad), hälsat på 2 olika vänner och haft besök av ett tredje par, skurat och skrubbat stolarna (uäck!) så nu insåg vi att de inte behöver målas, gjort ny stoppning och överdrag i fejk-fårskinn till dem och möblerat om i vardagsrummet IGEN så nu känns det som flera pusselbitar fallit på plats, samt sexat i garderoben, sängen och köket (bara hall, loftet och tvättstugan kvar att inviga, hahahahhah!). Idag: AKUPUNKTUR!Alltså min kropp är ju totalt ur fas. Igår hade jag 37,2 i temp och imorse på dag 18: 36,5. Lägsta på 3 månader. Jag fattar verkligen ingenting.

• nennesjuttioåtta

ja, walk-in closet kanske jag skulle skrivit istället. Nog för att vi är rätt viga, men...

Cicci
    Känner du att du orkar och inte är orolig ochs tressad så borde det ju funka finfin!

• nennesjuttioåtta
    Ore skrev 2009-03-09 11:32:38 följande:
    Apropå något helt annat så är jag ganska rejält irriterad över fallet i Brasilien där en 9-årig tjej som våldtagits av sin styvfar, blivit gravid med tvillingar och fått göra abort... Och mamman, samt läkarna som gjorde aborten, blir bannlysta från katolska kyrkan för att de "mördat". De har tydligen även fått stöd i detta bestlut från någon i Vatikanen... Hur trodde någon att en 9 årig tjej, 137 cm lång och 33 kg tung, ska klara av att bära och föda tvillingar? Troligtvis hade alla tre dött på kuppen, hade det varit bättre???
    Jag vet, jag läste det igår. AAAAAAAAAARGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH!
  • nennesjuttioåtta

styvpappan hade fått förlåtelse av vatikanen, om jag fattat det rätt. Men läkarna och modern blev bannlysta. Jävla idioti!

• nennesjuttioåtta

Sporttappar??

Vi tyckte att stolarna blev så snygga när de blev rena så vi skippar målningen (hurrayyy!).

Stackars Livia men halleluja Penicillin!!!

• nennesjuttioåtta

AM
    Jaa, då klarnar det. Jag köpte några mycket enkla behåar på apoteket inför att Livia skulle födas. mer som spritapparat i något nätmaterial.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare