Barnkarusellen snurrar vidare
detsamma grodan!
Ja, på dagen är hon verkligen bedårande och jättekelig och på natten förvandlas hon till en vettvilling med sylvassa klor och tänder. WHYYyyyyyyyy... *zzzzzzzzzz*
detsamma grodan!
Ja, på dagen är hon verkligen bedårande och jättekelig och på natten förvandlas hon till en vettvilling med sylvassa klor och tänder. WHYYyyyyyyyy... *zzzzzzzzzz*
Ore
Näje, det var ju MIN plan att vara effektiv idag. Attans! (fast jag har hunnit en hel del redan, HAH!!!)
fast inte så mycket som jag skulle hunnit om jag inte satt här och degade. BT är ett gift!
men hallå
Är det idag Telis fyller ändå?!??!
Förvirringen är total. Jag står här med trumpeten i näven men utan present.
Cicci
gött att festen gick bra, låter som ett väldigt lyckat brakpartaj! Och skönt att det inte är på väg ut någon liten skrutt - ta det lugnt nu åtminstone några veckor till! Vilken vecka är du i nu???
Muggles, jag är osäker - jag vet då att man inte ska bita hehehehehehhe!
*blåser* Nej, det var fel - den blev som en växelspak.
ang styling - eller hur! Alla bilder är som i en inredningstidning men man förstår inte hur lägenheten egentligen ser ut eller känns. Vad fan ska man med en närbild på en blomkvast till - den kommer ju garanterat inte att stå kvar där när man flyttar in (hoppas jag).
Tinga
Ja, det är sant. Det går ju inte att jämföra med att donera dessa fantastiska småpryttlar (ägg och spermie) och att bära barnet hela tiden och sen bo granne med det. Kanske något för dem som gärna vill vara gravid igen men inte vill ha fler barn...?
Fast däremot får lägenheten ju gärna vara städad innan mäklaren fotar. Det är det ganska dåligt med här i stan istället. Snacka ytterligheter.... Här kan det vara bilder på vardagsrummet med hela tvättställning med kalsonger och jättetrosor i förgrunden, eller disk kvar i diskstället, lapp på kylskåpet med "glöm inte köpa Myrr" eller obäddad säng.
blåser man försiktigt så händer det ju iaf något! Men den rullar inte ut sig och säger Flääärrrrrp! Hmmm, fabrikationsfel?
hmmm enligt intärnätt så fyller hon år idag. ha haaaaa!
*tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutfläärrrp*
ok, med tanke på hur de hus som jag sett i t ex Frankrike ser ut så verkar det inte vara ofta de går ihop och renoverar utsidan.
Tjohoooo Grattis telestubben!!!!!!
Puts och krom!
Men hur kan ett nytt hus få låg avgift? Det är ju dyrt att bygga?!? Och vem betalar de till som köpte lägenheten först?